מישהו פה באילת שבוע הבא ? ((:
[22.7]
אם כן באיזה מלון ?
ערב טוב P:
לא מאמי אבל תהני הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתי כבר😊
אבל תהני בכל מקרה!
QUOTE (NoFOosH @ 16/07/2007) לא(:
😉
אני כבר באילת
באיזה מלון תיהי?
QUOTE (limaori @ 17/07/2007) הייתי כבר😊
אבל תהני בכל מקרה!
ת ה נ י יפתייי הכי בעולםם 😊
אני אתגעגע,
(= אוהבת אותך.
אניי ללא ...
תהני נשמממה =)
תודה מתוקותתת :]
לידורי גם אני אתגעגע נשמתיייי..!@
אוהבת אותך (:
אושרית, תהני מאמי !
אני אהיה בקיסר =]
תהנינינייני{:
מלון אחלה !
מורנוש, חנוש וקורלי
תודה נשמות :]