_____________________________
חחחח
למה לבכות ?!!!
הכי טוב לצחוק!!!!
אפילו שמרגישים כאב
ולזרום , כל עוד זה לטובה
אז למה לא??
הכי חשוב להיות שמחים!!
תהני מהחיים!!
😁
מזדהה איתך..
לפעמים המצב נראה כ''כ שונה שאני לא יודעת איך להתמודד איתו..
מקווה שיסתדר..
לירזי
זרמי אם זה עושה לך טוב..
הכי חשוב לא לשקוע בדיכאון יותר טוב ככה
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) זרמי אם זה עושה לך טוב..
הכי חשוב לא לשקוע בדיכאון יותר טוב ככה
😊
לא הבנתי חח זה טוב או רע?!
אם זה טוב לך תמשיכי
עם זה ואני שמחה בשבילך
טוב לזרום לפעמים
אבל אם זה פוגע בך תשני את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם טוב לך אז למה לא
אם לא.. אז תמשיכי ככה
כי אחרי זה , זה יפגע בך
כבבר אי אפשר לשנות..מאוחר מדי...עכשיו נשאר לי רק ראסמי להמשיך הלאה..
לזרום הכי טוב ...
תמשיכי הלאה אל תחשבי על מה שהיה או יהיה !!
אוהבת
תצחקי עד השמיים..כמה שאת יכולה חזק ובקול ותראי איך שכל האגרסיות והעצב משתחררים
QUOTE (י-ע-ל @ 17/07/2007) כבבר אי אפשר לשנות..מאוחר מדי...עכשיו נשאר לי רק ראסמי להמשיך הלאה..
אי אפשר לדעת
הכול תלוי בך!