נמאס לי
נמאס לי להיות בשביל מישהו שהוא לא יעריך את זה
פשוט נמאס
זהו....
והיום... שנה למותו
כואב😢
יהיה טוב!!!
לילה טוב😊
ליאורי?!
מתוקה שלי!
תיהי חזקה!
כמה שכאב גדול
את תתגברי על זה!
אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענק!
מווווואההה3>
מה קרה מאמי?
תהיי חזקה מבינה את
הכאב לך אבל חייבים
לדעת להמשיך בחיים
עם כל הכאב לומדים לחיות איתו😢
שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) מה קרה מאמי?
תהיי חזקה מבינה את
הכאב לך אבל חייבים
לדעת להמשיך בחיים
עם כל הכאב לומדים לחיות איתו😢
שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢 יהיה טוב מאמי
תהיי חזקה
אוהבת אותך 3>
ליאורי שלייי אני אוהבת אותך מאמי) :
לא יודעת במה מדובר..
אבל יהיה בסדר בובי שלי( :
יפה שלי אני מקווה שהכל בסדר אוהבת אותך דברי איתי בובהה
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) יפה שלי אני מקווה שהכל בסדר אוהבת אותך דברי איתי בובהה
אוהבת אותך יפה שלי 3> חיבוק עננננק נסיכה
תודה יפות שלייי
אתן היחידות שמעלות לי את המצב רוח😊
ואין מה לעשות ממשיכים הלאההה
אוהבת אותכןןןן