שמעו מישהו יודע איזה תחנה נוסע מתחנה המרכזית בראשון לקניון הזהב?
תודה למי שזה לא יהיה 😊
אממ אוטובוס מספר 11 מראשון לציון
מגיע לקניון הזהב! =] =]
רגי זה מהתחנה המרכזית מראשון? פשוט חברה שלי גרה ממש רחוק
אז היא נוסעת מהרכבת לשמה ואז אנחנו נפגשות בקניון הזהב אז אני צריכה לדעת 😊
ותודה
אכן =]
אוטובוס מספר 11 מתחנה המרכזית בא עד הקניון!
רק שתשאל את הנהג
אם היא לא יודעת בדיוק איפה הקניון
כדי שהנהג יגיד לה איפה לעצור
הוא עושה קצת יותר מיידי סיבוב בעיר
אבל בסוף!?
מגיע לקניון הזהב 😁
וואי רגי תודה מאמי הצלת אותי
עוד שנייה חנקתי מישהו חח
QUOTE (סוופרמאמי @ 16/07/2007) וואי רגי תודה מאמי הצלת אותי
עוד שנייה חנקתי מישהו חח
חחח..
הלו הלו
בלי לחץ!
😊
תבואי אליי לביקור בראשון 😊
כותרות עם "דחוף" "כנסו" "פליז" וכדומה אסורות!
הפעם ערכתי להבא ינעל!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!!
לגבי מה שכתבת מאמי אין לי מושג
מקווה שהסתדרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח רגי מתי שבא לך אני באה חח 😛
נאפי אופסס סליחה
QUOTE (lipaz-sol @ 17/07/2007) עזרו לך חחח😛
תהני מאמי 😁
😁