נמאס מאנשים
נמאס מאנשים שחושבים רק על עצמם
נמאס מהשקרים
נמאס מזה שאומרים משהו ולא עושים אותו
נמאס שזה כל פעם חוזר,
נמאס שכל פעם שאתה מרגיש שאתה יכול לסמוך על אנשים,על חברים הרבה יותר,הכל מתפוצץ לך בפנים
ואז אתה מגלה כמה אותו בן אדם/או אנשים הם/הוא ההפך מה שנראה לך..או ממה שחשבת.
נמאס כבר מהכל
נמאס כבר מכולם..
נמאס מהתקופה הזו.
פשוט נמאס. 😢 😊
אוי נירו'ש שלי
כמה אני מבינה אותך ברגעים האלה
זה פשוט משו שתוקע אותך בפינה
ואין דרך לצאת מזה
אבל זה לא סוף העולם
האנשים שלא מעריכים את האהבה שלך,הכנות שלך,ואותך
פשוט מפסידים מלאך מדהים כמוך!
אתה כל-כך מקסים,תמיד מעודד ברגע מסוים
אתה תראה, שהכול יסתדר
ונכון לא תמיד קל למצוא ת'בן-אדם שאפשר לסמוך עליו
אבל בסוף אתה תמצא ,אתה תראה
רק אל תיהיה עצוב
פשוט תמשיך הלאה
האנשים האלה לא שווים ת'עצב שלך
הם פגעו בך בצורה לא הכי יפה
וזה הכי לא פייר בעולם
זה תקופה לא קלה,אבל היא תעבור,
רק צריך למצוא את הבן-אדם שמתאים שאפשר לסמוך עליו
רק בהתחלה לא תיתן את כל האמון שלך והכנות שלך לאותו בן-אדם
עד שאתה יודע בטוח שהוא שווה את האמון שלך בו
אז מתוקי?!
תחייך!
ואם משו?
אני תמיד כאן בשבילך מאמי שלי!
אוהבת 3>
כריס-מה עושים? לא יודע...יהיה בסדר..מתישהו.
רגינוש-את יודעת שאת חמודה?
אז זהו שאולי הם בעצם בכלל לא מפסידים
אבל זה לא מעניין אותי מה הם מפסידים,ומה לא,
חבל שיש אנשים שאם מבקשים משהו אז צריכים לעשות את זה בשבילם,ואת אתה צריך לעשות משהו,או שאתה צריך משהו,הם פתאום לא שם,פתאום נעלמים,אני שונא אנשים כאלה
אני יודע שיסתדר,אני יודע שיהיה בסדר,מתי זה כבר משהו אחר..אני כל יום קם ומקווה לטוב..
אני לא עצוב..החיים ממשיכים הלאה,אני לא צריך אנשים כאלה בחיים שלי
הם פגעו? לא הייתי אומר שהם פגעו כי אנשים כאלה לא יודעים במי הם פוגעים,לא יודעים מה יש מימינם ומשמאלם,לא אכפת להם,לרגע אכפת להם אבל פתאום שאתה צריך משהו,בום! הכל מתהפך...:/
תקופה שתעבור..השאלה היא מתי..ואני מנסה להיות כמה שיותר אפוטימי,ואני בן אדם אופטימי
אבל בתכלס,גם הבן אדם הכי אופטימי בעולם בסוף נשבר,ואני מקווה שהתקופה הזו תחלוף,עברתי תקופות גרועות יותר..יהיה בסדר.
אני לא הולך לחפש את הבן אדם שאני צריך לסמוך עליו,גם אי אפשר,מי שזה יהיה יהיה..לא ארדוף ולא יעשה שום דבר בנוגע לזה,
יהיה בסדר 😊
תודה רגינוש..תודה על הכל.
את מקסימה..
גם אני פה בשבילך.
תודה ענקיתתתתתתתתתת =)
כן נירו'ש
הרבה דברים נכונים הרבה במה שכתבת לי
אבל באמת
לפעמים נדמה
כאילו אין סוף לתקופות האלה
נדמה שאין לא יגמרו לעולם,אבל
אין להם ברירה
בסוף תגיע התקופה הטובה,
לא אמרתי שתחפש את הבן-אדם המתאים שתוכל לסמוך עליו ב 100%
הוא יבוא,כמה שזה לא מעודד
חייב להיות טוב מתישהוא
מתי תעבור התקופה הזאת?!
גמני שואלת ת'שאלה
אבל סך הכול התקופה הזאת מלמדת אותנו על איזה אנשים לסמוך
היא מלמדת אותנו
למי לתת את האמון שלנו
מלמדת אותנו
על אנשים שונים בעולם
וכל אחד והאופי שלו
אתה תראה שהתקופה הזאת בסוף
תביא לטוב,כי מכאן אנחנו נלמד מהטעויות והשגיעות שלנו עם אנשים שבגדו באמון שלך
אנשים שסמכת עליהם אבל לא היו שם בשבילך
אתה תראה,הכול יסתדר!
ושוב?<
תמיד כאן בשבילך מותק!
מוואההה3>
ניר?....
שלפעמים אתה מרגיש על הפנים והחיים נראים כ"כ גדולים עליך
הבט קדימה כי למעלה במרומים יש מישהו שמחייך תמיד אליך
הכול יהיה בסדר
אני בטוחה
נירו'ש לא מגיע לך העצב הזה
אני לא יכולה לראות אותך ככה
כואב לי מאוד כשעצוב ולך ואתה
מאוכזב ככה... אני מבינה מה
אתה מרגיש אבל אתה חייב להיות חזק
נכון שזה מאכזב וכואב שאנשים
מתנהגים ככה אבל עדיף לחיות
את המציאות לראות את האמת ושיכאב
מאשר להישאר בבועה.
אתה תמצא את החברים והאנשים האמיתיים
שלא יתנהגו ככה בחיים
ויהיו איתך בכל רגע ובכל מצב
אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך מאוד ושולחת לך חיבוק ענקי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נירו'שש סנובי שלי!!! 😁
גם בעולם שלנו קימיים אנשים
כאלה שיודעים רק לק ל לקבל לקבל
אבל ברגע שזה מגיע לרגע
של לתת מעצמם הם אפילו לו יודעים מזה
חסר להם "קצת" ערכים
פשוט תלמד לפעם הבא
שעליהם לא סומכים לא נותנים אמון
אני לא מסכימה לך להיות עצוב
ממש ממש לא מסכימה
מובן לך?????? 😠
אני רוצה רק חיוך על הפנים שלך
זה מובן לך???!
אני יודעת שאני תמיד
פה בשבילך מתוקי שלי!!
אל תיפגע מאנשים כאלה
כניראה שהם לא באמת שווים אותך
מואהההה
אוווהבת הכי הכי הכי שבעולם
מיכלו'ש 😛
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) נירו'ש לא מגיע לך העצב הזה
אני לא יכולה לראות אותך ככה
כואב לי מאוד כשעצוב ולך ואתה
מאוכזב ככה... אני מבינה מה
אתה מרגיש אבל אתה חייב להיות חזק
נכון שזה מאכזב וכואב שאנשים
מתנהגים ככה אבל עדיף לחיות
את המציאות לראות את האמת ושיכאב
מאשר להישאר בבועה.
אתה תמצא את החברים והאנשים האמיתיים
שלא יתנהגו ככה בחיים
ויהיו איתך בכל רגע ובכל מצב
אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך מאוד ושולחת לך חיבוק ענקי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתה עלייך!!
אה ונירוש ראייתי מה ששלחת לי, רק היום בבוקר ראיתי את זה זה מדהיים מאמי
כמה זמן עבדת על זה? חחח
ממש הגזמת לא היית צריך!!
תודה מאמי זה שימח אותי מאוווווווד מתה עלייייך!!
תדע שאתה תמיד יכול לסמוך עליי בהכככל! 😊
ניירושש שלללללללללי 😢
אני לא אוהבת לראות אותך ככה.
שאתה פה תתחבר לאיסי ותשלח לי הודעה 3>
נדבר שם
מקווה שיהיה לך הכי טוב שבעולם , כי באמת מגיע לך !
חיבוק+נשיקקקקקקה 333>