ani madabr mspradddddddddddddddddd
acol tov barez?????
glossssssssssssssssssss
i loveee youuuuuuuuuuuuuuu
soryy mztaer al za scsbet scecccti otccc
at acoti ani bacim lo ysaccc otccccccccccccccccc
לא הבנתי הכל, מישו יכול לתרגם?
מה שהבנתי:
מה קורה אנשים, אני מדבר מספרד.
הכל טוב בארץ?
חחח תירגום:
מה קורה אנשים, אני מדבר מספרד.
הכל טוב בארץ?
גלוששששש
אני אוהב אותךךךךך
סורי מצטער על זה שחשבת ששכחתי אותך
את אחותי אני בחיים לא ישכח אותך
שים עד שהבנתי מה רשום XD
חחח איזה כיף לך גם לי בא ספרד
QUOTE (hila1990 @ 16/07/2007) חחח חמוווד ((:
איך שם ?
😉
QUOTE (lipaz-sol @ 16/07/2007) QUOTE (hila1990 @ 16/07/2007) חחח חמוווד ((:
איך שם ?
😉
😊
chammmm maodddd
ani b barcelona
od mat olchim ltyel kzet
yom rbiey b7 baboker ani bbait
QUOTE (apchi @ 16/07/2007) ani madabr mspradddddddddddddddddd
acol tov barez?????
glossssssssssssssssssss
i loveee youuuuuuuuuuuuuuu
soryy mztaer al za scsbet scecccti otccc
at acoti ani bacim lo ysaccc otccccccccccccccccc
בובי שלי אל תדאג לא חשבתי ששכחתי אותי באמת
חח
אתה לא מבין כמה השיחה שלנו עשתה לי טוב אתמול
כל כך הצלחת לחזק אותי
והאסמאס שכתבתי לך, כל מילה בו אמת
אני אוהבת אותך אחי!
מתגעגעעעעעעת
יאאאאאא מקווה שאתה נהנה מאמיי
מתגעגעים אלייך פה והכל טוב כאן
תהנהה מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (galush123 @ 16/07/2007) QUOTE (apchi @ 16/07/2007) ani madabr mspradddddddddddddddddd
acol tov barez?????
glossssssssssssssssssss
i loveee youuuuuuuuuuuuuuu
soryy mztaer al za scsbet scecccti otccc
at acoti ani bacim lo ysaccc otccccccccccccccccc
בובי שלי אל תדאג לא חשבתי ששכחתי אותי באמת
חח
אתה לא מבין כמה השיחה שלנו עשתה לי טוב אתמול
כל כך הצלחת לחזק אותי
והאסמאס שכתבתי לך, כל מילה בו אמת
אני אוהבת אותך אחי!
מתגעגעעעעעעת
MATTT ALICCCCCCCC
VMAAAA KNITIIIIIIIIIIIII
BOSAM SEL dkny
SLOS COLZOT
SNEI SOCRTIM
NALIM SEL ADIDAS
VCOBE
יאאא
איזה כיףף ללךך!!!
מקווה שאתה נהנה!!
תחזור עם תמונות!!!
חעחעח איזה חמודים ( : (תום & גל )