הייתי במחשב ככה
ונשארתי פה באתר ובכל מני מקומות באייס וכזה
והיה כבר 3 ואבא שלי היה צריך לקום לעבודה
ובד"כ אני שונאת הוא רואה אותי ערה
כי זה יוצר מצב לא נעים והוא אומר לי ללכת לישון
כי אני לא מרוכזת ומאוחר ובלה בלה בלה 😯
בקיצור שמעתי רעש מוזר
וחשבתי שאבא שלי התעורר
אז דפקתי ריצההה מהכיסא למיטה,
תוך כדי אני סוגרת את המסך וקיבלתי מכה רצינית בברך
שהתרוממתי מהכיסא.
( חח שהתרוממתי איך זה נשמע )
בקיצור זהו
הוא לא קם סתם דמיינתי
אבל קיבלתי מכה 😕
טוב לא יודעת מה רצייתי להגיד
רק שיתפתי אותכם 😯
ואי את?.
מצחיקה!
מקווה שהברך שלך בסדר!
וסבבה ששיתפת!..=]
אוהבת אותך מותק! =]
מואההההההההההה רגינההההההההההההה שלי {:
חחחחחחחחחחחחחח מצחיקה את..!! 😂
מקווה שהברך בסדר =]
הברך נחמדת =\
אבל זה עשה רעש כאילו
מהשולחן של המחשבב כזה אז הבום עשה רעש
עוד יותר נבהלתיי
חחחחחחחחחח 😁
מקווה שהרגל תחלים
חחח
מסכנהה
אני כל כך מבינה אותךךך!
אז לא רק אבא שלי מתעצבן כשאני נשארת עד מאוחר?
זה כזה מעצבןן
אוהבתת
חחחחחחחחחחח מצחיקה אחת חחחחחח
וכן הבררך תבריא חחחח😛
חחחחחחחח לא יודעת למה , אבל ישר חשבתי כחול 😊
חחחחח הזויה ביותר את ילדונת.
אוהבת!
חחחחחחחחח {:
כן אני הזויה בהחלט :]
חחחחח איי כואב.....!!
מוכר לי חחחחחח 😊
תרגישי טוב😊
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) חחחחח איי כואב.....!!
מוכר לי חחחחחח 😊
תרגישי טוב😊
😁
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!!!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
אוהבת אותך מאמי מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) חחחחח איי כואב.....!!
מוכר לי חחחחחח 😊
תרגישי טוב😊
😁
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!!!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
אוהבת אותך מאמי מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁 😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) אאוץ'..
זה מה שבאתי להגיד חחח