אני רוצה לברוח
למרות שזה לא הפתרון
אני רוצה לשכוח מהכול
כמה שזה בלתי אפשרי
אני רוצה להכיר אנשים
שאכפת להם ממני
ובאמת אכפת
אני רוצה לדעת מתמטיקה..:|
אבל מה אני אעשה שאני גרועה.?? 😢
אני רוצה להבין מתמטיקה
אבל אני לא מבינה..:\
מה אני יכולה לעשות שאני כישלון במתמטיקה.? מההההההה?!
כלום! 😠
אני רוצה אווירה אחרת
אני רוצה חיים אחרים
אני רוצה שהכול יהיה שונה
אני רוצה שיהיו לידי אנשים שאכפת להם ממני
ולקבל חיבוק כשאני צריכה
אבל?
אין מי שיחבק אותי
אין מישהו שאוהב אותי באמת
כמה אני זקוקה לחיבוק אוהב,
למילה חמה
אני זקוקה לעידוד,
לתמיכה
וכולם מסביב?
מראים לי רק ההפך
ואני מבינה?
שאני לא שווה כלום..:|
הכול זבל
ואני כישלון!
:\
וכמה שהדמעות יורדות..:\
שומדבר לא עוזר 😢
נ.ב אני התכוונתי לאנשים שנמצאים ליידי,שכל פעם שאני צריכה אותם
הם נעלמים..:|
אופ מאמי אל תדברי ככה בבקשה : (
אני לא טובה בעידוד
אבל ממה שאני מכירה אותך אין לך סיבה להרגיש ככה!
לא בהכל את צריכה להיות טובה!
זה שאת לא מבינה מתמטיקה עדיין לא הופך אותך לכישלון גמור!
ולגבי זה שאת צריכה תמיכה...אני בטוחה שיש הרבה אנשים שאוהבים אותך ואולי פשוט לא יודעים איך לתמוך בך..
וגם אני מרגישה ככה..
שכשאני הכי צריכה..הם עושים את הדברים הלא נכונים..ואפילו נעלמים
צריך ללמוד לא לסמוך על אף אחד ולדחוף את עצמך...
אוהבת אותך ( :
כריסי,אני לא צריכה עידוד,רק מילה טובה ממך עושה לי טוב,באמת!
ומהיום!?
אני לומדת לא להאמין לאף אחד
כי כולם בסופו של דבר פוגעים בי!
נכון למדתי לסלוח
אבל ממשיכים הלאה בחיים
רק,כל-כך קשה לי..:|
אוף..:\
כל הדרך אחרי הבגרות הלכתי כמו מטומטמת ובכיתי,כולם הסתכלו עלי
כמו אל מישהי משוגעת..:|
ובפנים? בתוך הלב
רע לי כל-כך 😢
אוף מי כמוני מבינה את ההרגשה שלך אה?
ואני שמחה שזה מעודד אותך ולו קצת..!
ואת תראי שיהיה בסססדר ( :
זה לא סוף העולם יפה שלייי ( :
אין צורך לבכות
אוהבת אותך ( :
הבכי יוצא לבד
קשה לעצור אותו
ומאמי,זה לא קשור לאהבה,מה שאני מרגישה
אבל
תודה לך על כל מילה שלך!
אוהבת אותך כריסי
חח כן אני יודעת אבל זה דומה.. \ =
יאללה יאללה יאללה יאללה
כוסאמאמאמ של מתמטיקה
ייימח שמה
תאמיני לי שאני את וכל החברות שלי באותה סירה
נשבעת
שאם היה אפשר למחוק את מתמטיקה מעל פני ה-א-ד-מ-ה
וואויאאיואיואי
חעחעחעחע עכשיו יפתי
אחרי שהברנו את הנקודה שמתמטיקה זה לא סוף העולם!! ואם לא הולך יש שלוש יח"ל , ותאמיני לי שיש אנשים מצליחים,מקסימים,ע-ש-י-ר-י-ם ומאושרים שגם אצלהם מתמטיקה לא הצד החזק.
נעבור לתגובה הבאה שלי:
ילדונת
וווווואט דה פאק?!?!
אני בטוחה שיש אנשים שאכפת להם ממך
ראשית כל חצי מהילדים באתר פה חולים עליך ותמיד תמיד תמיד עוזרים לך, אז עדייין זה לא אותו דבר כמו תמיכה מאנשים שקרובים לך, אבל לפעמים תמיכה כנה ואמיתית שווה יותר!
תאמיני לי שזו תקופה רעה בחיים, גמני עברתי אותה כמה וכמה פעמים, של מין כזאת תקופה של לצאת מהבועה של עצמך, ולהבין, וואלה אני לבד בעולם.
אחותי ! חופשי זה לגמרי לבד!!! תזכרי את זה.
בעולם הזה קשה למצוא מישהו אמיתי, חבר אמיתי, אני מוקפת חברות וחברים ואף פעם לא בטוחה אם באמת יש את המישהו האמיתי הזה שיהיה איתי בכל מצב-באש ובמים .
אולי בתקופה הזו, את מרגישה חרא עם חרא של חברים, אבל הייי, האנשים בעולם לא נגמרו, ויש עוד כל כך הרבה אנשים שתכירי בהמשך חייך מקומות, שבהם אני בטוחה שתרגישי נפלא~!
אז די עם הפסימיות
וקצתתתתתתת אופטימית
כי אחרי הכול
העולם לא כזה גרוע?
וחוץ מזה היום החופש הגדול התחיל רשמית!
ואואואווא חפרתי, מצטערת !!!
אוהבת.
ואוו מאיה איזה תגובה 😮
צודקת מתטיקה זה לא הכול בחיים
ואני 4 יחידות
אז אפשר לרדת עוד קצת כלומר ל 3 😊
רק בכל מקום כניסה למכללה,אוניבריסטה או כל דבר מסתכלים על מתמטיקה..:\
ו 3 יחידות אמרו לי לא מקבלים בשום מקום .. 😢
לא יודעת למה..אבל באמת ככה.? ... 😯
וכן
אני בטוחה שיש אנשים שאכפת להם ממני,
ואני בטוחה שאתם זה הרוב הגדול
אבל אתם זה וירטואלי,
אני צריכה חיבוק אמיתי,להרגיש אותו
וברור שהתמיכה שלהם זה מעל ומעבר לכל!..אתם זה אחלה 😊
תשמעי אני תמיד אופטימית
אבל נמאס כבר.. 😨
כמה אפשר
וכןן
החופש התחיל רשמית
ברוך השם!!
מאיה?
תודה נשמה על הכול
אוהבת אותך 3>
עם המכללות נראה לי זה תלוי מה את רוצה ללמוד...
מי שצריך עזרה במתמט' שיפנה אליי.
זה קל, ובכיף אשמח לעזר
אני 5 יחלל
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) עם המכללות נראה לי זה תלוי מה את רוצה ללמוד...
כן אה..
נראה כבר
יש לי 2 אפשרויות שאני רוצה בשבילי
באחת האמת כבר התחלתי,דרך הבצפר
ועכשיו אני מתענינת בנושא אחר
אבל בינתיים יש לי זמן להלהחליט
QUOTE (Asaf_my_life @ 16/07/2007) מי שצריך עזרה במתמט' שיפנה אליי.
זה קל, ובכיף אשמח לעזר
אני 5 יחלל
תודה נשמה!.=]
אבל וירטואלי
זה קצת מסובך..
אבל כנסי אליי לאייסיי
487888158
לא ממש לא. אני בכיף אעזור
ואני נכנסת {:
QUOTE (Asaf_my_life @ 16/07/2007) לא ממש לא. אני בכיף אעזור
ואני נכנסת {:
אוהבת אותך נשמה..!.. =]