האתר "נפל" כיוון שהייתה עבודת
תשתית בחשמל... עכשיו הכל
חזר לעצמו ומתפקד כרגיל
המשך גלישה נעימה חבר'ה 😂
אוהבת אתכם מאוד!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
יופי
לא הייתי בזמן נפילת האתר
אבל שמחה שהכול הסתדר!
חח שמחה שהסתדר.
וגם אני לא הייתי בזמן "הנפילה" חחחח.!
😊
נאפי אוהבת אותך😛
יופי שהסתדר
אני כן שמתי לב לזהה!!
חחח
QUOTE (טוניטה @ 16/07/2007) יופי שהסתדר
אני כן שמתי לב לזהה!!
חחח
😕
חחחח
הייתי פה אבל הבנתי לבד
שעושים לאתר איזה פינוק
קטן 😛
וגם ראיתי שרשום אצל
נהירו'ש , עבודות תשתיום באתר
חוזרים עוד 20 ד'
😁
ואני הייתי בטוחה שזה המחשב המפגר שלי ...........
חחחחחחחח
כן שמתי לב איזה עצבים שמחה שהיסתדר
אה חשבתי שזאת בעיה עם המחשב שלי ...
סבבבה(: