העאהעאהה הביצה בקעה חחחחחחחח
תיראאוו את הפשוש :]]]
הוא קצת מכוער ת'אמת... אבל לא נורא חיחי
חחחחחחחחחח מפלצת
מזל טוב מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחעחע ילד צריך לאהוב גם אם הוא מכוער(:
מזל טופפפפ ( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) חחעחע ילד צריך לאהוב גם אם הוא מכוער(:
מזל טופפפפ ( :
אני לא בטוח לגבי זה...
אני בכלל עושה לו טובה שהוא עדיין שם!
חחחחחחחחחחחחח כפרעליו ,
הוא מכוער אבל חמוד =]
QUOTE (pelad1 @ 16/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) חחעחע ילד צריך לאהוב גם אם הוא מכוער(:
מזל טופפפפ ( :
אני לא בטוח לגבי זה...
אני בכלל עושה לו טובה שהוא עדיין שם!
אוי שלך בכלל מכוער.
חחחח לא סתם.. הוא גם חמוד ! 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 16/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 16/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) חחעחע ילד צריך לאהוב גם אם הוא מכוער(:
מזל טופפפפ ( :
אני לא בטוח לגבי זה...
אני בכלל עושה לו טובה שהוא עדיין שם!
אוי שלך בכלל מכוער.
חחחח לא סתם.. הוא גם חמוד ! 😊
😁
😂
חחחחחחחח אלעד שלך יפה דווקא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח איזה חמוד חחח
מזל טובב חחחחחח😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הם פשוט יצוריםםםםםםםם!!!
QUOTE (mayafi16 @ 16/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הם פשוט יצוריםםםםםםםם!!!
חחחחחחחחחח ^
סוף סוף בקעו .. חשבתי כבר שעובדים על כולם XD
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) חחחחחחחח אלעד שלך יפה דווקא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חשבתי לתת אותו לאימוץ...רוצה לקחת??קחי קחי אותו...
למה לחכה לגיל 13 ל"ברוך שפטרנו.." כשאפשר עכשיו?