אני כולי בלחחץ מהבגרות !!!!
נכון שאני הולכת לעשות ת'שאלון הכי קל
כי זה האחרון שנשאר לי
אבל אני כולי לחוצה ..
אני חייבת לקבל בו 100 !!!
הלכתי לישון ב12 ומשהו וכל הלילה קמתיי
ועכשיו 9 ואני בכלל לא מצליחה לחזור לישון
והבגרות שלי רק ב2 😢
אוףףף שיהיה בהצלחחחחחההההה לכולםםםםם !!!!
😕 😕 😕
ויאללה אחרי זה לצאת לחופששש סופסוףףףף .....
בהצלחההה מאמוששש...
תנסי לישון עוד קצת..ואם את בכל זאת לא מצליחה..
תקומי תשתי משהו תאכלי..תתקלחי..תלכי לבגרות רעננה..ותעשי אותה..
אני בטוחה שילך טוב :]
מואהה..3>
אוי
גם אצלי זה ככה..:|
אבל אני כבר יודעת שיש נכשל..:|
בהצלחה לך מתוקה!
ולכולם =] =]
^ למה מאמי ?
מה את עושה ?
ותווודההה תודהה יאוווווווו
אני מקווה שיהיה קללללללללללללללללללללללללל
😮 😮
QUOTE (ילדהמשומשו @ 16/07/2007) [b]^ למה מאמי ?
מה את עושה ?
03 אמ יחסית יהיה בסדר
אבל 04
אני לא יודעת כלום ..:\
אבל יש עוד שנה
נקווה לשיפור
בהצלחה מתוקה
מאמי תהיי רגועה אני בטוחה
שאת יודעת טוב תנשמי עמוק
והכל יהיה בסדר את תעברי
את זה 😊
אוהבת המון ושולחת חיבוק ענקי
המון בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה יפה שלי :]
בהצלחה לכווווולם :]
אנשים אל תלחצו תהיו הכי רגועים שיש!
והכל יהיה בסדר..תאכלו משהו לפני הבחינה לא כבד מדי..
ולעבודה..!
בהצלחה לכולם!!!!!!!!!
ב-ה-צ-ל-ח-ה !#!
בגרוות אחחרווננה -
וחופפפפשש =]
אל תדאאגי מאמממי את תעברי את זה ...
שיהיה לכוולללם בהצלחה ענקיייייייייית !
כולללם עוברים את זה
בעזרת ה' (:
תוווווווווודה 😁
מקווה באמת לעבוור
ושכולם יעברו
יאללללללה בהצלחחחה !
בהההצצלחה מאמי ,
ותירגעעי. . לכי בגישה טובה :]
מאמי שיהיה לך בהצלחה!!! 😊
ואוווווווווווווווווווווווווו היה הכי קללללללללללל בעולםםםםםםםםםםםםםםםםם
אין לי יותר מתמטיקה
קולטים????????????????
😛
יצאתי לחגוג 😊