אני נוסעת היום אחרי הבגרות ב-2 לכפר סבא- לקורס תאר"ן ממד"א. . .
אני לא ייה עד יום חמישי ,
אני יתגעגע אלליכם ...
מוואה ענקקקקית..
סתיו
מותק
בהצלחה =] =]
שמרי על עצמך!
וגם אנחנו נתגעגע!! 😊
יאאא כיףף לךך תהני מאמי
אני אתגעגע מאודד
שולחת לך חיבוק ענקי
ובהצלחה בבגרות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי בהצלחה בבגרות קודם כל ותהני!!!!!!!
תהני =]
בהצלחה בבגרוות נשמה !
QUOTE (רגייי @ 16/07/2007) סתיו
מותק
בהצלחה =] =]
שמרי על עצמך!
וגם אנחנו נתגעגע!! 😊
😁
למי שלא יודע מזה תאר"ן,
הראשי תיבות אומרים תחנת אירוע רב נפגעים (במילים אחרות מלמדים שם טיפול ועבודה באירוע כזה.. ), אירוע רב נפגים מוגדר כאירוע בו יש מעל 5 פצועים אם אני לא טועה( ככה לפחות במשטרה מגדירים את זה).
בהצלחה ילדונת!
QUOTE (love_doctor @ 16/07/2007) למי שלא יודע מזה תאר"ן,
הראשי תיבות אומרים תחנת אירוע רב נפגעים (במילים אחרות מלמדים שם טיפול ועבודה באירוע כזה.. ), אירוע רב נפגים מוגדר כאירוע בו יש מעל 5 פצועים אם אני לא טועה( ככה לפחות במשטרה מגדירים את זה).
בהצלחה ילדונת!
ברור שידענו חחחח
סתיוווש בהצלחה מתוקה!!! 😊
QUOTE (love_doctor @ 16/07/2007) למי שלא יודע מזה תאר"ן,
הראשי תיבות אומרים תחנת אירוע רב נפגעים (במילים אחרות מלמדים שם טיפול ועבודה באירוע כזה.. ), אירוע רב נפגים מוגדר כאירוע בו יש מעל 5 פצועים אם אני לא טועה( ככה לפחות במשטרה מגדירים את זה).
בהצלחה ילדונת!
חחח לא מעל 5 , אל תגזים .
זה מעל 15-20. .
ויש מגה אר"ן שזה מעל 500 פצועים , כמו רעידות אדמה וקריסות בניין וכאלה.
-----
חזרתי היום מהקורס,
וואו הייתה חוויה ,
שבוע להתנקות , ללמוד לדברים חדשים ,
לקום כל יום ב-6 בבוקר ולישון כל יום ב-1 אחרי לימודים מ-8 בבוקר עד 11 בלילה .
בסוף מבחן :\,
ובסוף עברתי אותו ,
קיבלתי תעודת חובשת בתאר"ן , וסיכה לשים על המדים ותעודה . .
היייה אש . ..
למרות שרבתי עם י-ם מדריכים !
ורצו להעעיף אותי איזה פעמיים . .
אבל הייתי עם חברות בחדר והכרנו מלא אנשים חדשים . .
היה לי גם מדריך שדורש ארייבות. .
חח יפפה כזה (:
בקיצור , חפפרתי רצח .
התגעגעתי אליכם רק שתדעעוו. .
שתהיה לכככם שבת שלללום...
מוואהה ענקקקית (:
אני שמחה שנהנת מאמי..
גם אני הייתי צריכה ללכת לקורס הזה אבל זה לא הסתדר בגלל הצבא..😢
שמחה שנהנת!!!
ממש!!
ידיד שלי היה בזה..
בסוף כיתה י' נראה לי..
הגיוני?
ואו..
נשמע ממש אבל ממש חוויה לחיים.
קבלי ח"ח שעברת את המבחן.
וללללא יפה לעשות בלאגנים P: חחחחח
שמח שנהנית.
חח כן הגיוני שזה בסוף כיתה י' , כי גמאני בסוף כיתה י' עולה לי"א. . .
וווכן, אני שששמחה שעברתי. . .
חיחיחי. .
אני מרגישה חכמה ..
וווואיי , לעשות שטויות זה הככככיי כיף !!