עד שכבר חשבתי שהכל מסתדר. . .
צצת משום מקום.
מה את רוצה ממני?
מה את רוצה מעצמך?!
הכי עצוב שגם אני לא יודע מה אני רוצה מעצמי \:
"מחפש מקום מפלט, ולא מוצא. . ."
כ"כ באלי לברוח למקום אחר, רחווק.
להתנתק מהכל... מכולם...
הרי גם ככה אפ'חד לא מבין, לא יודע כלום.
לא מאשים אף אחד...
זה אני ששומר על זכות השתיקה,
שומר הכל בפנים... סומך רק על עצמי .
עד שבסוף הכל יתפוצץ - יתפרץ . . .
אאיי אני כזה מתוסבך , חחחחה
עזבו...
עוד כמה שעות צריך לקום לעבודה ולא ישנתי כל הלילה חח [השעה 6:30 בבוקר]
בכל אופן שיהיה בוקר/יום טוב .
מאמי תסתכל יש תקופות קשות
שצרות ובעיות באות בלי הפסקה
אחת אחרי השנייה אחרי השנייה
אתה חייב להרים את הראש ולהגיד
"לא אני לא מתייאש"
אתה חייב להיות חזק ולהאמין שתעבור את זה
אתה עושה טעות ענקיתתתתתתתת שאתה שומר
את כל הסבל בבטן וסובל לבד
כי הכאב למעשה עכשיו אצלך כפול במקום
שתחלוק אותו במקום שתהיה לך אוזן קשבת
ומקום לקבל בו חיבוק כשאתה צריך אין לך את זה
כי אתה מעדיף לסמוך על עצמך
תאפשר לחברים האמיתיים או למשפחה להיות
איתך להיות שם בשבילך כדי לעזור לך
ברגעים הקשים מגלים מי החברים האמיתיים
אל תשכח את זה!
הכל יסתדר בסופו של דבר ויהיה טוב אני מבטיחה לך
בהצלחה מאמי תהיה חזק
שתהיה לך עבודה נעימה ויום מקסים
את האמת גמני לא ישנתי😢 יש לי דאגה ענקית בראש
אבל יהיה בסדר...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/07/2007) מאמי תסתכל יש תקופות קשות
שצרות ובעיות באות בלי הפסקה
אחת אחרי השנייה אחרי השנייה
אתה חייב להרים את הראש ולהגיד
"לא אני לא מתייאש"
אתה חייב להיות חזק ולהאמין שתעבור את זה
אתה עושה טעות ענקיתתתתתתתת שאתה שומר
את כל הסבל בבטן וסובל לבד
כי הכאב למעשה עכשיו אצלך כפול במקום
שתחלוק אותו במקום שתהיה לך אוזן קשבת
ומקום לקבל בו חיבוק כשאתה צריך אין לך את זה
כי אתה מעדיף לסמוך על עצמך
תאפשר לחברים האמיתיים או למשפחה להיות
איתך להיות שם בשבילך כדי לעזור לך
ברגעים הקשים מגלים מי החברים האמיתיים
אל תשכח את זה!
הכל יסתדר בסופו של דבר ויהיה טוב אני מבטיחה לך
בהצלחה מאמי תהיה חזק
שתהיה לך עבודה נעימה ויום מקסים
את האמת גמני לא ישנתי😢 יש לי דאגה ענקית בראש
אבל יהיה בסדר...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח תוודה רבבה מוורני =]
הקטע הוא שאני סומך על עצמי כי האנשים שמסביבי לימדו אותי שכנראה אי אפשר לסמוך עליהם,
יש לי חברים טובים שמספרים לי הכל האממת,
אבל אני אפ'פעם לא ניפתח אליהם..
כמו שאומרים "כשנכווים ממיים חמים, להבא נזהרים גם במיים פושרים"
חווץ מזה כבר היתרגלתי לשמור הכל.
עם הזמן גרמתי לעצמי להאמין שכנראה ככה הכי טוב!
וכן אני מקווה שהתקוופה הזו תעבור כבר,
כ"כ הרבה בילבול וחוסר יציבות,
רגע אחד אני יכול להיות הכי מאושר ורגע אחרי יכול לרדת לי כל המצב רוח,
כזזה אני,
אבל זה בסדר למדתי לההשלים עם זה- זה עניין של אופי כנראה חח
מממ חפפרתיי \; ......
וממה את מודאגת כ"כ?
שתפי אותי אם באלך ....
[אאגב, נכנסתי אליך לאייסי תאשרי אותי שתהי שם או משו]
יום טוב מותתק =) .
כמו שמורני כבר אמרה
הכל תקופות בחיים
ולפעמיים התקופות האלה לא עוזבות כ"כ
מהר , תחשוב עם עצמך, מה אתה בכלל רוצה מהקשר הזה ?
ושתדע שאתה בטוח בו ב-100% תבצע אותו
לא תמיד קל להחליט . .
אל תוותר על מה שאתה רוצה!!
ובאמת לא רצוי לשמור דברים בבטן
תמצא לך משהו שיכול להיות בשבילך כמו יומן
שאתה יכול לספר לו הכל
שיעזור לך שתדע שאתה לא לבד בכל הסיפור
שאתה נמצא בוו
תהיה חזק מאמי!!!
**חיבוקי**
ונ.ב
לך לישון!!!!
😁
תקשיב אני מבינה שאולי נפגעת
וסבלת מאחרים אבל אתה חייב
לסמוך על מישהו גם אם זה על ידידה
אחות אמא אבא חבר אחד לא משנה
מה אתה חייב זה כל כך לא בריא
לשמור בבטן כי הכל בסופו של דבר
מתפוצץ ומתפרץ ואז הכאב כל כך עצום
שאי אפשר בכלל לתאר אותו מאמי וחבל
שתסבול ככה כי זה לא מגיע לך!!!!
יהיו לך מלא רגעי אושר ולפעמים יהיו נפילות
של עצב שאתה תקום מהם
כי לומדים להתמודד ולהתגבר על המכשולים
שיש בחיים. זה טבע העולם.
יום אתה למעלה ואח"כ אתה יכול להיות למטה
רק ככה לומדים להעריך את מה שיש לנו
ולגבי ממה אני מודאגת אני אספר לך באיסיקיו
בעזרת השם כשנדבר פשוט יש לו תקלה
כשזה יסתדר ישר אני אאשר אותך
שולחת חיבוק ענקי ותהיה חזק מאמי!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון .....
מורן צודקת
יש אנשים ,
במצבים יותר גרועים ממך !
בהרבה יותר גרועים ממך !
יש אנשים חולים לא עלינו , יש אנשים עם בעיות חמורות במשפחה ,
יש נערים שההורים שלהם מכים אותם , שההורים לא מתייחסים אליהם ,
יש מללא בעיות של אנשים שאתה אפילו לא מאמין !
שררק אם תשמע על הבעיות האלה אתה תתעריך את מה שיש לך ...
יש כאלה אנשים , שהם לא בריאים חולים....שכאילו זהוו הם לא יכולים להיות גם בריאים
ואתה שבריא ? לא תשמח במה שיש לך ?
שיש לך הורים מקסימים ?
תחשוב על זה
עם הבנות מאמי מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר
תתעודד!! 😊
יום נעיןם ועבודה נעימה 😊
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) עם הבנות מאמי מקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר
תתעודד!! 😊
יום נעיןם ועבודה נעימה 😊
😊 בהצלחה מאמי 😊