מכירים את זה שאתם מרגישים שתכף, תכף מגיעה
התקופה הטובה שחיכיתם לה כ"כ הרבה זמן, אבל בעצם היא לא באה?
שיש דברים שמעכבים?.
אני כבר לא יודע מה לעשות.
אני לא מוצא דרך לשכוח, ואני לא מוצא דרך איך להודות ברגשות שלי.
הכל קרה כ"כ מהר,
כ"כ אבל כ"כ מהר.
ושנינו חטפנו רגליים קרות.
והחופש(?),
החופש הזה לא עוזר בכלל.
אין תעסוקה, אין הנאה כמו שאמורה להיות בחופש גדול..
פשוט, חרא של חופש. :\
מה גם שעכשיו השמנה שלי, תמר (MORALESS שלנו)
ביום שלישי הקרוב עוזבת אותי לטובת משלחת לארה"ב
של 12 יום....
תמממררי שלי, אני אתחרפן בלעדייך.
אומנם אני קצת כועס וקצת רוצה להרביץ לך,
אבל אני יודע שאני אתגעגע.
זו תהיה התקופה הכי ארוכה שאני לא אשמע ממך.. זה הולך להיות מוזר 😢
איך אסתדר בלעדייך? 😊
אני אשתדל להסתדר במחשבות שאת נהנית, גם בשבילי.
אווווח, זה הכל ביחד.
פשוט מעמסה.
----סתם פריקה----
את רוב הדברים בכלל לא תבינו ככה שלא מצפה לתגובות😊
תודה על האזנה.
עד כאן שידורנו ברשת אל-שיעמומיאדה 😊
כל כך מכירה את זה לצערי
אבל אחרי הרבה זמן של הרגשה כזאת
תבוא לך התקופה הטובה מניסיון ואתה
יודע איך אני יודעת ולמה אני אומרת!
אתה תראה שהכל יסתדר ואתה
תהיה מאושר רק תאמין בזה
תחכה בסבלנות והטוב תמיד מגיע
תהיה חזק והכל יסתדר!!!
אל תשכח משהו שאתה צריך להתמודד איתו
תזכור אותו ותהיה חזק עם כל הכוח שבך
כי יש לך כוח והוא עצום! אל תסתיר
רגשות תגיד מה שאתה מרגיש וחושב
אחרת אתה תסתובב עם מטען בלב ובבטן!
לגבי החופש אם אין הנאה תיצור הנאה
תיפגש עם החבר'ה
תכיר אנשים
תיסע למקומות ביולוי
תעשה מה שאתה אוהב
תישן טוב
תהנה כמה שאתה יכול
ואני בטוחה שאתה נח בחופש וזה גם משהו... גם אם
אתה מרגיש שאתה לא הכי ממצא את החופש תהנה ממנו
לפחות עד כמה שאפשר ותשנה את מה שאפשרי
תמרו'ששש תהני הכי בעולם מאמיי נתגעגעעע😊
ואושי אל תתבאס היא תחזור מהר
הזמן עף וטס הכל יהיה טוב😊
אושי אוהבת אותך מאוד ושולחת לך חיבוק ענקי
תהיה חזק ואל תתייאש
אתה גיבורררררר ואתה תעבור את זה כמו גדולללל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושריקו?
מותק שלי!?.
איפה החיוך המדהים שלך?!..נעלם?!..
כן יש כאלה תקופות כמו שתיארת באשכול
לפעמים נדמה שעכשיו הכול הולך להיות מעולה,והדברים מסתדרים
אבל קורה
ולא הכול מסתדר
ולפעמים קורה שגם נוצרים מצבים יותר קשים
אבל אתה תעבור את זה כמו גדול
רק תבין שזה בסוף יחזק אותך
אתה תבין מטעויות,שגיעות,כישלונות
אתה תתמודד איתם
תבין איפה טעית
ותשפר
אבל למה לא לחייך ?!
הרי אתה מדהים,מקסים
ואסור שתקופה מסוימת
תפיל אותך
אתה חזק
אתה תעבור את הכול כמו גדול!
אני מאמינה בך!
ובקשר לתמר
הרי היא תהנה שם,ואל תדאג אני בטוחה שהיא תחשוב עליך
בזמן שאתה תחשוב עלייה
והזמן יעבור מהר
שאתה אפילו לא תשים לב
היא כבר תיהיה בארץ!..
אז אושריקו!?
חיוך!
אוהבת אותך
אווויש, לא הבנתן נכון.
אני לא עצוב או משהו, ממש לא.
חיוך יש לי, ואחד ענק אפילו.
תקופה טובה, אבל תמיד יכולה להיות טובה יותר.. ככה זה.
אני לא בוכה, ואני לא קטנוני.
יודע שהאושר מחכה לי בפינה.. 😊
תודה לכן נשמותתייי..
חולה עליכן.
ואתןןן צודקות 😊
חח אושרי
אופטימי אחד!
ככה צריך להיות!
אוהבת אותך!
אושרי מתוקי,
לכל דבר בחיים יש תוקפות
וכמה שהן ניראות כאילו
שהן לא יעבור
ברגע שהכי לא תהיה מוכן
זה יעבור!!
לבנתיים תתן חיוך הכל לטובה!
ותנצל את חופש , תעשה דברים שאתה אוהב!!
תצא עם חברים , תבלה ותהנה!!
ולא לשכוח חייייוך!!!
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 16/07/2007) אושרי מתוקי,
לכל דבר בחיים יש תוקפות
וכמה שהן ניראות כאילו
שהן לא יעבור
ברגע שהכי לא תהיה מוכן
זה יעבור!!
לבנתיים תתן חיוך הכל לטובה!
ותנצל את חופש , תעשה דברים שאתה אוהב!!
תצא עם חברים , תבלה ותהנה!!
ולא לשכוח חייייוך!!!
😁
אוהבת אותך תמיד איתך!
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) [QUOTE=--בובית--10,16/07/2007] אושרי מתוקי,
לכל דבר בחיים יש תוקפות
וכמה שהן ניראות כאילו
שהן לא יעבור
ברגע שהכי לא תהיה מוכן
זה יעבור!!
לבנתיים תתן חיוך הכל לטובה!
ותנצל את חופש , תעשה דברים שאתה אוהב!!
תצא עם חברים , תבלה ותהנה!!
ולא לשכוח חייייוך!!!
מתתתה עליייך יפיוף 😊
ותמר בטח תחזר במהרה אתה תראאה
12 ימים עוברים כמו כלום לפני שתרגיש היא כבר תהיה פה עם מלא תמונות וחוויות(: