זהו!
השתחררתי...אני ח ו פ ש י !
נמאאס לי פשווט,
הקייץ אני מוצא אהבה, מישי חדשה =)
נמאס להיות לבד..
זהו!
יותר אין תרוצים, אין מי/מה שימנע ממני מעכשיו .
הגיע הזמן לעשות גם טוב לעצמי,
ולא רק לאחרים...
להיתחשב גם בעצמי ברצונות וברגשות שלי,
לעמוד על שלי.
גם אני קיים ,
ומגיע לי כמו שמגיע לכל אחד!!
הגיע הזמן לדאוג לעצמי, הרי אפח'ד לא ידאג לי במקומי!
נמאס להיפגע בשביל שלאחרים יהיה טוב.
שאנשים קצת יווותרו בשבילי.
אז זו המטרה שלי,
לצאת מהמקום הקטן ווהמכוער שאני נמצא בו...
לצאת , להכיר אנשים חדשים , להתחיל להנות באמת!
אז יצאתי לדרך, תאחלו לי בהצלחה (:
ובנימה אופטימית זו,, בתקווה לרק טוב...
שיהיה לילה מעולה 😉 !
חחחחח .
מאחל לך רק בהצלחה יא אחי 😊
מגיע לך..
תהנה, תהנה, אבל אל תשכח לשמור על עצמך,
ולמרות הכל- שמור על החברים שלך קרובים אלייך.
נכון שאושר זה דבר חשוב, אבל כדי להשיג אותו חלק
גדול מאוד ממנו זה גם החברים..אז אל תפגע יותר מידיי.
רק הצלחה שתהיה 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 15/07/2007) מאחל לך רק בהצלחה יא אחי 😊
מגיע לך..
תהנה, תהנה, אבל אל תשכח לשמור על עצמך,
ולמרות הכל- שמור על החברים שלך קרובים אלייך.
נכון שאושר זה דבר חשוב, אבל כדי להשיג אותו חלק
גדול מאוד ממנו זה גם החברים..אז אל תפגע יותר מידיי.
רק הצלחה שתהיה 😊
תוודה חח
ואתה צוודק,
לא היתכונתי ולא מיתכוון לפגוע באף אחד,
רק לעשות קצת טוב לעצמי =]
ליילה טוב נשמה.
מבין אותך, ומעריץ אותך על זה.
דרך מחשבה נכונה.. אני גם צריך לעשות את זה מידיי פעם בפעם.
לילה מצויין. 😊
(איזה לילה איזה? לא עייף.... כולי במחשבות...
אין מצב אני נרדם..:\ סעמק.. חחחחחחח עזוב, סתם מחרטט בשכל😊 )
קיצ'קץ, שיהיה לך אחלה של לילה. 😊
חח איזה חמוד... בהצלחה, סומכת עלייך 😉
פשוט כיף לראות אשכול כזה
אני גאה בך על ההחלטה ועל היוזמה
לך על זה בכל הכוח
אתה תצליח ובעזרת השם תמצא אהבה
מדהימה טובה ויפה רק תאמין
שיהיה לך המון בהצלחה אני שולחת
חיבוק ענקי ואלפי הצלחות
תהנה הכי הכי בעולם ותעשה את כל
הכיף שבעולם כמו שמגיע לך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאה טל
בהצלחה מותק
בכל דרך אשר תפנה אלייה,
אבל האמת לחפש חח לא טוב,
הבחורה תבוא לבד,אתה תראה
בן-אדם מקסים כמוך
ואתה שווה מישהי מדהימה
מאחלת בשבילך רק את הטוב שבטוב!..
3>
QUOTE (רגייי @ 16/07/2007) יאה טל
בהצלחה מותק
בכל דרך אשר תפנה אלייה,
אבל האמת לחפש חח לא טוב,
הבחורה תבוא לבד,אתה תראה
בן-אדם מקסים כמוך
ואתה שווה מישהי מדהימה
מאחלת בשבילך רק את הטוב שבטוב!..
3>
😊
QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) 😛 בהצלחה 😊
😊