את הבעיות שלכן תפתרו בפרטי . .
את אומרת מה היא הולכת ובוכה לכולן ואת עושה אותו דבר ?
QUOTE (moraless @ 16/07/2007) את הבעיות שלכן תפתרו בפרטי . .
את אומרת מה היא הולכת ובוכה לכולן ואת עושה אותו דבר ?
בדיוק באתי לכתוב אותו דבר בפריקה השניה.
זה ממש לא יפה ואפילו מזלזל מה שאתן עושות.
אל תטאטו את הצרות שלכן מתחת לשטיח ותציגו עולם מושלם.
יש בעיות- אז תתמודדו איתן.
ולתשומת ליבך- זה לא עסק לכל הפורום.
יודע שקשה, ומבין אותך שזה מעצבן, אבל לא כדאי
שאף אחד מאיתנו ייקח צד.
פשוט תירגעי, תנשמי עמוק ושלחי לה הודעה.
תפתרו את הבעיות.
QUOTE (oshri_Ok @ 16/07/2007) זה ממש לא יפה ואפילו מזלזל מה שאתן עושות.
אל תטאטו את הצרות שלכן מתחת לשטיח ותציגו עולם מושלם.
יש בעיות- אז תתמודדו איתן.
ולתשומת ליבך- זה לא עסק לכל הפורום.
יודע שקשה, ומבין אותך שזה מעצבן, אבל לא כדאי
שאף אחד מאיתנו ייקח צד.
פשוט תירגעי, תנשמי עמוק ושלחי לה הודעה.
תפתרו את הבעיות.
הוא צודק את האמת! =//
אוהבת את שתיכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סווג של פרייקה. מה אסוור .?!!
^^ מותר בתאלו'ש כנראה שזה
המקום שהכי נוח לכן לפרוק וזה
בסדר גמור רק חבל על החברות שלכן
כי אני בטוחה שאתן אוהבות אחת את השנייה
וחושבת זו לזו אז תהיו שתי בוגרות
ותדברו על הדברים
חבל שהריב הזה יהרוס לכן את הקשר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*