חחחחחחח גדול ונכוןןןן הרגת אותי עם ה"תחת אוניה"
אה ו אין בת שמודה שהיא חרמנית :שלום נעים להכיר חרמנית גאה וגם עכשיו קצת חח
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 15/07/2007) חחחח איזה מצחקי זה עם הבניםםם !$#!$
וכמעט הכל נכוןןןןןןן
חוץ מכמה
כאילו ברור שזה מוגזם הכל אלב זה ממש מצחיייייייייק
אהבתי ביותתתתתתתתתר !!!
חחח אהבתי ביותר...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 16/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) חחחע בנים דוחים😊
הרוב לגביי לפחות לא נכון : ]
לפי מה שכתוב כאן גם בנות הן דוחות.... 😂
אז אני לא😊
אז גם אני לא... 😛