אווף!! אתם קולטים!! החברה הכי טובה שלי!! אשת סודותיי!!!! הבנאדם שאני מספרת לו הכי הרבה!! שהכי מקשיבה לי!!! טסה היום לחו"ל לשולש שבועות!! זה כזה מבאס!! דווקא כשהיא טסה קוראים לי דברים מצחיקים וטובים וגם פאדיחות!! שאני חייבת לספר לה והיא לא פה!!! =[[[[ איזה מבאס... קרה לכם פעם?.. הינה!! למשל היום קראה לי כזאת פדיחה והיה יום כזה מצחיק!! וכל כך בא לי לספר לה והיא לא פה!!! זה מעצבן אותי!! חחחחחח
הייתי חייבת להוציא את זה... חחחחחחחחח
אבל ת'אמת.... ניראה לי שזה יותר מתאים למה שבראש... חחחחחחחח
חח אני מכירה את זה גם
ואז כשהיא תחזור כבר לא יהיה לך מה לספר לה = \
יש לי רעיון שחברה עשתה לחברה שלה שטסה תרשמי לך מסודר את כל מה שאת רוצה לספר לך ותביאי לה את זה שתחזור 😊 זה רעיון יפה !!
זה מתאים לפורום מה שבראש מאמי העברתי
לגבי מה שכתבת היא תחזור ואז
תספרי לה הכל בינתיים תצחקי חחחחח😉
ומה שכתבו בתגובה מעליי
יכול להיות ממש חמוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*