חלאס שתצא לי מהחיים כבר!
מדובר כאן באחת שעובדת איתי במספרה שבה אני עובדת
היא בת 18!
אבל מההה?!
נידבקה עלייי ולא עוזבת אותי בשקט!
מדברת עלי מאחורי הגב, עושה לי פרצופים בעבודה, משחקת אותה יותר מידי!!!
מתה להחטיף לההההה
רק מה?!
מפחדת שיפטרו אותי מהעבודה כי הבת-**** היא בעצם הבת של הספרית שבעצם העסיקה אותי [חברה של אמא שלי, אותה ספרית]
הודיה?
מה את שמה עליה בכלל!?
לא חבל על הבריאות שלך?
עצבים זה לא טוב בשבילך
יש לך את הקיפוד
מה את צריכה את העצבים האלה מסביב?..אה?
בואי בואי נבוא לעיר שלך,נעשה לה "טיפול"
בתאלכס
היא לא שווה ת'עצבים שלך!
אוהבת אותך!!!
😁
סטייל האלופה 1 . עם סיגי טובה ומילי
את לא גם בת 18?
וחוץ מזה מה את שמה עליה?
חחח תמר...
יפה שלי אל תתיחסי אלייה שילך לפחחפפפפפפש אוהבת אותך
אל תייחסיי מאמי
לא חבל לך לאבד תעבודה בגלל סתם אחת!?!?
תמר:
חחח רק חבל שזאת המציאות, אצלי
----
Mami_4_Ever:
חח איך הגעת לזה שאני בת 18?
בובי אני בת 20
כי היא מעלה לי ת'עצבים
----
חופית:
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
----
מורן:
ת' בייבי וחבל
בגלל זה אני לא עושה את מה שרוצה לעשות
להחטיף לה!
מאמי סורי חשבתי פשוט..
רק שאלית.
אבל היא לא כזאת קטנה ממך חח..
עזבי אל תשימי לב...
זה בסדר מותק =)
אולי היא לא קטנה ממני כ"כ בגיל
אבל בהתנהגות כן
יכול להיות היא פשוט מקאה בך עזבי אותה שתאכל את הלב 😉
QUOTE (רגייי @ 15/07/2007) הודיה?
מה את שמה עליה בכלל!?
לא חבל על הבריאות שלך?
עצבים זה לא טוב בשבילך
יש לך את הקיפוד
מה את צריכה את העצבים האלה מסביב?..אה?
בואי בואי נבוא לעיר שלך,נעשה לה "טיפול"
בתאלכס
היא לא שווה ת'עצבים שלך!
אוהבת אותך!!!
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*