כמה שאני רוצה שזה יגמר כבר
נכון לא למדתי מספיק
נכון אני שוב אכשל
אבל מה אני יכולה לעשות?
זה מתמטיקה.:\
כל-כך לא אני
כל-כך לא אוהבת ת'מקצוע..:|
שוב רואה את הנכשל
את הציון שגורם לי להיות מושפלת
מחר וזהו
רק לסיים עם המועד ב' הזה
לפחות לעבור שאלון 1 מתוך 2
ופעם הבאה נעשה מועד חורף..
שיגמרררר כבר
אוף...:\
עושה לי רע
המקצוע הזה
גורם לי פשוט..:\ אמממ..
אין מילים כל-כך לתאר את זה
אבל למה מתמטיקה..? 😯
בעעעע
בהצלחה לנבחנים במועד ב' במתמטיקה..
יפה שליי
את תעברי את זהה
קטן עלייךך
אל תלחצי לפני
ובזמן הבגרות
ותשתי תאכלי משהו
וטהכל יעבור מהרר
אוהבת המוןן
בהצלחה לכולםם!!
נעבור את זה בסוף.
אני נגשת מחר ב006..עם מגן 50..רק מזל 😊
בהצלללללחה לנו!
יהיה בסדר את תראי מאמי לאט לאט תעבירי את זה בהצלחה😊
אוהבתאותך!!
בהצלחה לכולם 😊
QUOTE (טוניטה @ 15/07/2007) יפה שליי
את תעברי את זהה
קטן עלייךך
אל תלחצי לפני
ובזמן הבגרות
ותשתי תאכלי משהו
וטהכל יעבור מהרר
אוהבת המוןן
בהצלחה לכולםם!!
קטן עלייך!!
ושום בנאדם בעולם שקשור לבה"ס
לא יגרום לך להרגיש מושפלת
ברור לךךךךךךךךך?
אוווהבת המון!!!
ובההההצצללחחההה!!!!
😁
אוהבתתת אותכן!!
רק הצלחה!..
תודה =] =]
בהצלחהה יפהה שליי
תאמיני בעצמך והכל יהיה בסדר
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*