כל כך האמנתתיי בו !
היייתי בטווחה שיותר-
הוא לא יסתיר ממננייי כלוווםם :\
וזה קרה דווקא עכשיייו
לקראת השנה שכל כך חיכנו לללהה
תיככנננו הכככככככככלל
התרגשנו ,אהבנו [:
ובבווווום אחחחד עננננננננננקק
הככככל נהרררררסס !#
רוצה להאמין...אך אין בי עוד כוח...
אין בי עוד כוח להיפגגעע :\
אחרי הככל-אני תמיד יאהב אותך,
אך זאת לא תיהיה אותה אהבה !
-הייתי חיייבת לפרוווקק -
😢
מאמי..
יהיה טוב..
תיהיי חיובית..
תדברי איתו
ואני בטוחה שהכל יסתדר
מוואההה
מותק?
הכול לא יכול להיהרס בדקה אחת
אני בטוחה שאפשר לתקן את המצב
על ידי דיבור,שיחה מלב אל לב
ברור שתיהיה אותה אהבה למה לא.?
סך הכול ריב מסוים,ויכוח,פגיעה
אבל דברי איתו
שיחה עושה טוב על הנשמה
כמה שקשה לך עכשיו
ואני בטוחה שתעברו את המכשול הזה
מה שקרה
לא שווה בגלל זה להיפרד
אתם אוהבים!
לא חבל להרוס פתאום הכול
בגלל דבר מסוים!?
תדברי איתו
תשלימו !
אוהבת אותך!
יאאא מאמי קודם כל אני שולחת
לך חיבוק ענקי ותהיי חזקה!
תסתכלי לא יודעת מה הוא הסתיר
או למה אבל אולי יש סיבה
למרות שאני לא מקבלת ובאמת מבינה
את הכאב והכעס שלך
זה מאכזב לדעת שבנאדם שאוהבים
ומצפים ממנו לכנות אמיתית מסתיר דברים
אני מקווה שגילית את זה ממנו
ולא ממישהו אחר כי אחרת הכאב יהיה פי אלף יותר גדול
השנה לא תהרס אתם תקומו מהמשבר הזה
כזוג כי יש לכם אהבה אמיתית
אל תתייאשי הכל יסתדר מאמי
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך אני יכולה להאמייין בו עכשיייו ?!
כל כך האמנתתי בבבוו !#
לא חשבתי לרגגגע שהוא יסתיר ממנייי כלווםם :\
אני לא יודדעעת אם אני יכול להאמין בו שווב.
ואין קשר בלייי אמווון
אני כל כך אוהבת אוותתו
כל כך רוצה אותו איתייייייייייי 😢
אבל אני לא יכולללה לתת לו עוד הזדמנווות
הלב שלייי לא נותתן לי לבטוח בו שוב !
- תוווווווווודה בנווווווווווות
אני אוהבת אותתתככככככככככןן כ"כ [:
מואאאאאאאאה -
אני לא יודעת אם המקרה שהוא עשה עד כדי כך קרוע..
אבל אם אתם אוהבים אל תוותרו ע האהבה הזאת ובטח לא אחרי שהגעתם
עד כאן!!
אל תוותרי מאמי !!
ואת האמון אפשר גם להחזיר בשלב שלב..
בהצלחה יהיה בסדר תתעודדי מואה!
אמון זה דבר שלוקח לו מלא זמן להיבנות
וכדי לפרק אותו פחות משנייה מספיקה...
זה יבנה מחדש האמון והביטחון בו
ועד אז הוא יצטרך להוכיח לך שהוא כנה ואמיתי איתך
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לינננננוררר מאמי זאת מור פתחתי עוד חשבון =)
מה קרה? מה שגילת זה ממש גרוע כדי להרוס את הדבר היפה הזה?
וואי לינור מצטערת לשמוע..
אני מקווה שהעינייינים ישתפרו והכל יהיה בסדר!
מאמי ככה זה במערכת יחסים לפעמים יש ריבים שמערערים את האמון אחד בשנייה
אבל אני לא חושבת שאת צריכה לוותר על האהבה שלכם רק בגלל זה להפך,
את צריכה לעשות הכל על מנת שתשובו להיות כמו פעם.
זה יהיה קצת קשה וייקח זמן אבל אם זה חשוב לך אל תוותרי ...
בהצלחה מתוקה!!
*חיבוווווק*
QUOTE (mn16 @ 16/07/2007) לינננננוררר מאמי זאת מור פתחתי עוד חשבון =)
מה קרה? מה שגילת זה ממש גרוע כדי להרוס את הדבר היפה הזה?
מווווווווורוווווווש
נשמה יפפפה שלייייייייי [:
אני אוהבת אותתתך !
האמת שזה לא כל כך גרווועע-
אבל הוא הסתיר את זה ממניייי
וזה לא פעם ראשוננה
שזה קווורה !
זה כבר קרה פעמיייםםם
אני לא יוודעת אם אני מסוגלת
לעוד אכזבבבה :\
אני פגווועעעה מספיייק !#
-יהיה טוווב -
מה איתך נשממה שלייי?
צ'יקקקקקקקס תוודה לכולללללללללן
אני אוהבת אוותתתכככככככן
המווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווןן 😁
ויהיה בססדדדר ! [:
לינורייי גם אני אוהבת אותך יפהההה שלייייי
דיברת איתו כבר? אולי עם תדברי איתו ותשאלי אותו למה הוא הסתיר את זה ממך זה יסתדר?
אסור לכם להרוס את זה אתם כאלה חמודים בלי עין הרע 555 ועוד מעט שנה
אני מבינה שזה קשה כי אמון זה הכל וכאשר הורסים אותו אז קשה להחזיר אבל אולי עם תדברי איתו אז
הוא יסביר למה ... אני מאוד מקווה שזה יסתדר לכם ..
אני תמיד פה בשבילך וגם באייסי (למרות שאני בקושי מתחברת =))
אוהבתתת אותךךך הממוןןןן 😘
האהבה שלכם תנצח ה-כ-ל 😊
כולנו בני אדם ויש טעויות לפעמים..
אני לא יודעת מה קרה..
אבל תחשבי טוב טוב אם את יכולה לסלוח ולהמשיך הלאה ביחד (:
כי לא חבל על כל האהבה?!
שיהיה בהצלחה :]