חבר'ה שלי..
אני צריכה את הטלפון של האולפנים של כוכב נולד..
מישהו יודע איך אני משיגה אותו?...
זה דחוף לי..
ועוד שאלה..
חברה שלי מתה מתה על מישהו שם...
יש אפשרות אני מדברת איתם ויעבירו אותי אליו או משהו
לקבוע שיבוא למסיבה שלה או משהו זה אפשרי ?! ..
בבקשה תעזרו לי שהיא לא תחייה באשליה שלה חחח ..
תודה..
ליאן
אין לי מושג מאמי סורי
תנסי ב144
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה חמודה =\
מה אני יגיד גם בדיוק?..
ומישהו יש עוד הצעות .... 😕
תסכלתי ברולר שבסוף התווכנית
יש אולי טלפון או משהו..
או שתנסי באתר שלהם
חברררררררה זה דחוף לי פליז עזרה !!!
(ואם מישהו יודע את הטלפון באולפנים זה יעזור טיפה)
😊 😢 😕 אני צריכה עזרה
חחחחחחח אם את בטעעות מוצאת דרך להגיע לג'קו דברי איתי(: תודה.
נראה לי קצת בלתי אפשרי \ =
נופר אם אני ימצא דרך אז אני אשמח לעזור גם לך
אווו מה אני עושהההההההההה
את מי היא אוהבת בכלל?
אם תא רוצה לשלם לו, כאילו שהוא יעשה הופעה ביומולדת זה קל ...
QUOTE (NoFOosH @ 17/07/2007) את מי היא אוהבת בכלל?
אם תא רוצה לשלם לו, כאילו שהוא יעשה הופעה ביומולדת זה קל ...
אני חושבת שאסור להםםם..
כאילו אלה של כוכב נולד 5...
QUOTE (חנושמאוהבת @ 17/07/2007) כנסי לאתר של "קשת"
נו מה יעזור לי האתר מאמי?
את דניאל מאמי
באתר של קשת תמצאי את כל הפרטים שדרושים לך
Daniel.benhaim@star5.co.il