ההתנהגות שלה כל כך מגעילה
כאילו שנתיים ביחד לא עשו לה את ההרגשה שאנחנו חברות ,
לא לומדת מטעויות ולא מוכנה להכיר בטעויות
אומנם הכרנו כאן ... אבל חשבתי שהיא תקלוט משהו ותבוא ותוותר על הגאווה שלה ,
הלכו שנתיים של חברות... וואלה , לא מצטערת על זה יותר.. אין יותר על מה להתייסר ..
סתם פריקה...
נא לא להתייחס
גלוש אולי תדברי איתה?
תגידי לה מה את מרגישה..?
אמרתי כבר 1000 פעם .. זה לא מעניין אותה
אז אולי היא לא חברה אמיתית ואכפתית
אם לא מעניין אותה באמת כמו
שאת אומרת כנראה היא לא שווה אותך
תהיי חזקה מאמי העיקר שפתחת את
העיניים ואת יודעת מה המציאות
כמה שהיא כואבת לפעמים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי דוגרי?
אני כל כך מבינה אותך
הייתה לי חברה כזאת עד לפני כשנה היינו החברות הכי טובות והכל איזה 4 שנים ובכל הזמן הזה לא שמתי לב שהיא פשוט חרא של בן אדם ומנצל ולא לומד מטעויות עד שהתעוררתי והתחלתי להעיר לה
וזה פשוט לא עוזר.
זה פשוט לא שווה את כל הניסיון שלך להציל את החברות.
אני מציעה פשוט לוותר אם את אומרת שכבר ניסית הרבהפ עמים.
כי בני אם כאלו לא משתנים.
מצטערת.
וואוו וואוו ..תרגיעו ומהר.
אף אחת פה לא מכירה אותי ומי שמכיר אותי ב-א-מ-ת יודע שאני כ-ן חברה אמיתית.
גל, את יודעת טוב מאוד מה אני חושבת.
אז זאת שחושבת שאני טועה כל הזמן.
הסברתי לך מה אני חושבת, זאת בעיה שלך שאת מחליטה שאת הצודקת ואני המכשפה..
קיצצר ?
וואאו איכזבת בטררוף ..
כנראה באמת נוותר .
צ'''אוו
QUOTE (Mami_4_Ever @ 15/07/2007) מאמי דוגרי?
אני כל כך מבינה אותך
הייתה לי חברה כזאת עד לפני כשנה היינו החברות הכי טובות והכל איזה 4 שנים ובכל הזמן הזה לא שמתי לב שהיא פשוט חרא של בן אדם ומנצל ולא לומד מטעויות עד שהתעוררתי והתחלתי להעיר לה
וזה פשוט לא עוזר.
זה פשוט לא שווה את כל הניסיון שלך להציל את החברות.
אני מציעה פשוט לוותר אם את אומרת שכבר ניסית הרבהפ עמים.
כי בני אם כאלו לא משתנים.
מצטערת.
חחח ניסתה עללק .
גל כמה פעמים כשאני באמת עשיתי טעות באתי אליך וביקשתי סליחה ?
אה?
אז מה את באה אלי בפוזות של המסכנה?
בחחיי שאנלא מבינה תהתנהגות הילדותית הזאת שלך.
סיפרתי את זה למישהו מהצד , סיפרתי ה-כ-ל.
ובאמת, אמרו שאת מתנהגת כמו תינוקת ושאת רבה על שטויות.
אז וואלה בסבבה שלך,
אנלא אריב איתך על השטויות האלה..
מישהי צריכה להיות בוגרת פה לא?!
אל תריבו כאן ..
בת אל ,נראה לי שהיא בסה"כ פתחה את האשכול הזה כדי לפרוק מה שעובר עליה,
לא כדי להתקיף אותך או משהו ..
לא חושבת שזה מכובד שתדברו על זה כאן..
בכל מקרה,חשובה לכן החברות ? תצילו אותה . . תלוי בכן הכל
יהיה טוב 😊
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 16/07/2007)
בכל מקרה,חשובה לכן החברות ? תצילו אותה . . תלוי בכן הכל
יהיה טוב 😊
בדיוק! ^
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 16/07/2007) אל תריבו כאן ..
בת אל ,נראה לי שהיא בסה"כ פתחה את האשכול הזה כדי לפרוק מה שעובר עליה,
לא כדי להתקיף אותך או משהו ..
לא חושבת שזה מכובד שתדברו על זה כאן..
בכל מקרה,חשובה לכן החברות ? תצילו אותה . . תלוי בכן הכל
יהיה טוב 😊
יהיה מצויין .
חן ושני צודקות בנות!
תדברו בינכן ותסדירו את הכל
כי יש ותהיה בינכן חברות אמיתית
גם אם נפלתן ומשהו לא הלך
אז מה קרה?!!? לא קרה כלום!!!!
אתן לא ילדות בגן ובשיחה אחת
אתן יכולות לפתור את הכל
חבל על כל רגע של ריב
ובתאלו'ש לא הבנו שזאת את ולא
ידענו את הסיטואציה לפי מה שגלו'ש
כתבה באו התגובות שכתבנו
ככה שאף אחד לא רצה לפגוע או אמר
משהו בלי לדעת רק הגבנו לפי הנקודת
מבט שהוצגה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא התכוונתי שתקראי את זה ושלא תגיבי על זה ..
אצלי זה סגור ממזמן ..
אין מה לפתור ושום דבר... לא צריכה את התגובות של אף אחד
פתחתי רק כדיי לפרוק... ואני לא חייבת דין וחשבון לאף אחד !!!!!
מורני את מוזמנת לנעול ...
נעלתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*