כמה אפשר כבר באמת?
רבתי עם אמא שלי על הבוקר 7 וחצי בבוקר ריב צעקות קללות ומה שאתם לא רוצים
הכרתי מישהו באיסיקיו דיברנו חודש,הוא פגע בי בזמן שהיינו בקשר קבענו שאני יבוא אליו ולא באתי
אז הוא הכיר מישהי אחרת ונהיה חבר שלה
לפי מה שהוא אמר הוא לא אהב אותה אבל ני לא יודעת למה להאמין
בקיצור קשה לי החיים לא מחייכים אליי .. אין יום שאני לא בוכה
אני פוחדת להתאהב בו האופי שלו מקסים.ככה זה נראה לי אבל אני פוחדת שאולי אני טועה
אני רוצה להיות איתו אבל הוא גדול ממני ב4 שנים
ואני לא יודעת כ"כ פוחדת להפגע , לאבד את היכולת לשמוח שוב
בקיצור אמא שלי יצאה לסידורים עכשיו .. ממש רבנו ואני צריכה לשמור על אחי הקטן /=
ולא רציתי נשארתי כאן לבד
ולקחתי כדורים מרוב יאוש .
אני לא באמת רוצה למות אני רק רוצה שישימו לב אליי שיבינו שגם אני קיימת
אני רוצה לצעוק די ,
= פריקה , התחברתי למשתמש כי הייתי חייבת ולא רציתי בשם שלי =
מאמי למה לקחת כדורים
את רוצה לפגוע בעצמך?
מה יועיל לך בזה?
לפעמים רבים עם ההורים
זה קורה, גם אני רבה עם אמא שלי מלא
וככה רק בגלל בלבול שיש אצלך מה לעשות איתו את ככה מתנהגת
תקחי את עצמך בידיים!
ככה את נכנעת?
מאמי קודם כל את צריכה להכיר אותו
את צריכה לדעת שהוא לא יפגע בך
וזה שהוא ישר הלך למישהי אחרת בגלל שלא באת אולי אומר עליו משהו
ואולי שהוא יבוא אלייך...
QUOTE (limaori @ 15/07/2007) מאמי למה לקחת כדורים
את רוצה לפגוע בעצמך?
מה יועיל לך בזה?
לפעמים רבים עם ההורים
זה קורה, גם אני רבה עם אמא שלי מלא
וככה רק בגלל בלבול שיש אצלך מה לעשות איתו את ככה מתנהגת
תקחי את עצמך בידיים!
ככה את נכנעת?
מאמי קודם כל את צריכה להכיר אותו
את צריכה לדעת שהוא לא יפגע בך
וזה שהוא ישר הלך למישהי אחרת בגלל שלא באת אולי אומר עליו משהו
ואולי שהוא יבוא אלייך...
לא יודעת מאמי את מכירה את ההרגשה הזאת שאת רוצה משהו מצפה לו
ואת בטוחה שהוא יקרה והוא לא קורה?
את מצפה לו , מתחננת שהוא יקרה ולא קורה
בכיתי בגללו יומיים הייתי במצב רע . וכלום מה הכרנו דרך מחשב? לא מכירה את עצמי ככה בכלל
נקשרתי אליו מסיבה כל שהיא
אבל אני לא יודעת אם המילים שהוא אומר הן אמיתיות נפגעתי מלא מאהבה ..
כי אהבתי מישהו שלוש שנים ,
ואני לא יודעת למה לקחתי כדורים הרגשתי שנמאס לי מהכל ,
מכולם , מבנים , מאהבה , מחברות , הרגשתי שאין לי כבר על מי לסמוך
אני מנסה לקחת את עצמי בידיים אני צריכה עזרה אבל
ואף אחד לא מקשיב לי באמת אפחד
ומה זה אומר עליו ?
הוא ניסה להסביר לי את זה כאילו שלא הייתי רצינית והכל ואמרתי לו שסתם צחקתי עליו שאמרתי שאני רוצה אותו אז הוא נפגע ואמר לי את זה .
אבל לא יודעת אוף 😢
מאמי אני רבה מלא עם ההורים שלי
ותאמיני לי זה לאא רק על דברים קטנים
וגם ההוא באנטרנט זה לא שווה שתיקחי כדורים ותפגעי בעצמך
ואת עיין לא מכירה את הבחור הזה ממש
לדבר איתו במחשב לא ומר שאת מכירה אותו
הוא לא שווה ושום דבר לא שווה תשפגעי בעצמך
קחי את עצמך בידיים
ואל תתיאשי יהיה בסדר
QUOTE (-anonimi- @ 15/07/2007) QUOTE (limaori @ 15/07/2007) מאמי למה לקחת כדורים
את רוצה לפגוע בעצמך?
מה יועיל לך בזה?
לפעמים רבים עם ההורים
זה קורה, גם אני רבה עם אמא שלי מלא
וככה רק בגלל בלבול שיש אצלך מה לעשות איתו את ככה מתנהגת
תקחי את עצמך בידיים!
ככה את נכנעת?
מאמי קודם כל את צריכה להכיר אותו
את צריכה לדעת שהוא לא יפגע בך
וזה שהוא ישר הלך למישהי אחרת בגלל שלא באת אולי אומר עליו משהו
ואולי שהוא יבוא אלייך...
לא יודעת מאמי את מכירה את ההרגשה הזאת שאת רוצה משהו מצפה לו
ואת בטוחה שהוא יקרה והוא לא קורה?
את מצפה לו , מתחננת שהוא יקרה ולא קורה
בכיתי בגללו יומיים הייתי במצב רע . וכלום מה הכרנו דרך מחשב? לא מכירה את עצמי ככה בכלל
נקשרתי אליו מסיבה כל שהיא
אבל אני לא יודעת אם המילים שהוא אומר הן אמיתיות נפגעתי מלא מאהבה ..
כי אהבתי מישהו שלוש שנים ,
ואני לא יודעת למה לקחתי כדורים הרגשתי שנמאס לי מהכל ,
מכולם , מבנים , מאהבה , מחברות , הרגשתי שאין לי כבר על מי לסמוך
אני מנסה לקחת את עצמי בידיים אני צריכה עזרה אבל
ואף אחד לא מקשיב לי באמת אפחד
ומה זה אומר עליו ?
הוא ניסה להסביר לי את זה כאילו שלא הייתי רצינית והכל ואמרתי לו שסתם צחקתי עליו שאמרתי שאני רוצה אותו אז הוא נפגע ואמר לי את זה .
אבל לא יודעת אוף 😢
נמאס לך?!
אז תקחי את עצמך לידיים ותשני מה שגורם לך לסבל
את צרגישה שאת קשרה אליו יותר מדיי וזה מזיק לך
את צריכה לעשות עם עצמך שיחה ולהחליט אם הקשר הזה יהיה לך טוב!!
מאמי לקחת כדורים זה לא דרך להתמודד זה דרך לברוח..אני מציעה לך שכשאמא שלך תבוא תגידי לה שאת כבר חוזרת וצאי סיבוב להתאוורר..אולי את צריכה חופש גם אני מרגישה ככה מדי פעם שהכל סוגר עליי גם עכשיו אני מרגישה ככה אבל אני משתדלת לעמוד במקום ולהתמודד כי החיים שלי שווים הרבה יותר ויש לי עוד הרבה לעבור..אם את צריכה משהו פני אליי בפרטי ונדבר באייסי-תמיד פה.
מאמי אני ממש מסכימה עם התגובות של ליאור
אסור לך לפגוע בעצמך את צריכה
להרים את הראש להתמודד ולבקש
אפילו לדרוש את מה שאת צריכה
את רוצה שישימו לב אלייך אז תגידי
להם את זה תראי להם שאת שם
אבל אל תפגעי בעצמך אף אחד לא שווה את זה
שיתפוצץ כל העולם אבל שאת תהיי בסדר!!!!
ולגבי הבחור אל תפחדי להתאהב
אהבה זה רגש מדהים אל תמנעי מעצמך
להרגיש את זה... גם אם תתאכזבי תדעי שניסית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*