אל תשאלו מו מה ולמה
רק תאחלו לי בהצלחההההההההההההההה
אמן אני יעבור את זה כברר ויפטר מזההה
בהצלחההההההההההההההההההההההההה
בגרות?
נשמע כמו מתמטיקה 😮
בהצלחה ( :
הכל יהיה בסדר מאמי
המון בהצלחה תאמיני בעצמך
והכל יהיה טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 15/07/2007) נשמע כמו מתמטיקה 😮
בהצלחה ( :
כה היו לי 2 מתכונות עכשיו
הלך סבירררררררררר
הלוואי יהיה עובר המגן
ומחר נעבור את זה בשלוםם!!
תודההה נשמותתת
אני בטוחה שתעבריי
יהי לך ציוןו טובב
אוהבתת
^^ בהצלחהה מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*