😯 😕 נווו..אני מתהה לראות אותכם
כן כן כן תעשו D: הפעם אני באמת יבוא !=]
מתכננים את זה מאמי את תיראי אותנו
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באוגוסט כולם באיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את מוזמנת לבוא אליי לפגישהה😛
חחח
מקווה שאם יהיה אז אני אבוא.. לא בטוח בכלל.
סוף אוגוסט!
גם אני יבוא =]
ב21 לאוגוסט הכי מתאיםם!!
אני בכל מקרה בעזריאלי באותו יום 😊