כן...נכון קצת כואבבב..
אבל ברור שיהיה טוב ( :
כמה ימים והכל יסתדר נכון , אה?
חופיתי אני אוהבת אותך יפפפתי, תודה😊
😁 אוהבת אותך יפה שלי
תחשבי בסדר יהיה בסדר!
את תראי והוא יבין את ההפסד!
תחשבי חיוביייייייייי ולא שלילי !!
חח אני לא חושבת שלילי..
אבל אני גם לא יכולה להתנהג כאילו כלום לא קרה...
מאמייייי אני בטוחה שהכל עוד יסתדר..
תהיי חזקה..
שם דבר/אף אחד..לא שווה את העצבים והכאב שלך !!!!
זה לא יסתדר...
אבל כן צריך להמשיך \ =
יהיה טוב
תודה ( :
יהיה טוב וששששש..
לאאאאביוו
בטח שיסתדר מאמי
הכל לטובה בסוף והכל מסתדר
ואם הטוב לא הגיע זה סימן שעדיין לא הסוף😉
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢
לא נראה לי כבר
אבל תודה מורני...
כריס הוא אפילו לא שווה תמאמץ שלךךך ..
מבטיחה לך שהכל יסתדר..
והוא יבין מה היה לו בידיים
והוא יתחרט על זההההה
אוהבת אותך
אואואו חופית העברינית חח סתם סתם
יהיה טוב ברור שיהיה טוב
כריס..הוא פתאום יתעורר ויבין מה הוא איבד ואם לא לא קוראים לי סופה
😢
אני יודעת שזה יעבור..
אבל בינתיים ממש כואב לי: (
ברי & מירבי & ליאורי &סופה תודה מתוקות ( :
יפה שליי
יהי טובב
תנסי לא לחשוב על זהה
אוהבתת מלאא