ללא בא לי חברר כאלו בכלל בכלל בכללל
וזהה מזה אל אופייני לי תמידד תמיד יש לי מישו בראש כילאו לא משנההה
באזיה תקופה בחיים שלי היה לי מישו בקטנה אפילו שחשבתי
אבל עכשיו איןןןןןן לי
ווגם מזה ללללא בא לייייייי !
וטוב לי ככה ! =)))))
חח זהו סתם היה בא לי לשתתףף 😊
תאמינו לי הכי טוב ככה !
חח \ =
הלוואי עליי...
תהני מזה מאמי כל עוד את יכולה : )
חחחחחחחחחח
באמת שככה הכי טוב ילדונת.
תהני מהרוווקות ותנצלי עד תום!! 😊
חחחח לילה מקסיםםם
אוהבת.
חחחח איזה מתוקה ..
לפעמים כן חושבים ככה ולפעמים צריכים מישהו שיעמוד לצידך
אבל אם טוב לך ככה אני שמחה פחות צרות😛
אוהבת אותך יפיווווווווווווווווווווופית
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) חח \ =
הלוואי עליי...
תהני מזה מאמי כל עוד את יכולה : )
😂 😂
איתה
חח תודה תודה תודה נהנת :]
תנסו גם זה מזה כייף D:
זה לא קשה (:
הכי כיף .
אם טוב לך .. 3>
חחחחח העיקר שטוב לך מאמי
שתמיד יהיה לך טוב😊
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 14/07/2007) חחחח איזה מתוקה ..
לפעמים כן חושבים ככה ולפעמים צריכים מישהו שיעמוד לצידך
אבל אם טוב לך ככה אני שמחה פחות צרות😛
אוהבת אותך יפיווווווווווווווווווווופית
גמני לפעמים מרגישה ככה
חח טוב..שמחה בשבילך..
העיקר שטוב לך באמת..
ואי מיכל
יש משו במילים שלך!..
באמת נחמד
כשאין אף אחד בראש
והשכל נקי מכל הבחור 😛
חחח צודקת הכי טוב לבד בלי חבר מי צריך בנים [כן בטח הלכתי לעבוד על מישהו אחר חח]
סתם העיקר טוב לך הכי חוב 😊
אני אישית לא בחורה שטוב לה לבד..ועד שמצאתי את החצי השני שלי אני לא אשחרר אותו
QUOTE (רגייי @ 15/07/2007) ואי מיכל
יש משו במילים שלך!..
באמת נחמד
כשאין אף אחד בראש
והשכל נקי מכל הבחור 😛
😊