אתמול רבתי עם חבר שלי..היום רבנו שוב..שנינו מיואשים ונמאס לנו מהכל..אנחנו לא ניפרד כי אנחנו אוהבים והכל ונתגבר על כל מכשול..אבל בכל זאת אלה היו יומיים נוראיים..ומרגיז לי ככה..מקווה שזה יסתדר..
בהזדמנות הזאת..רציתי כבר להקדיש כמה שורות לבחורה מאוד מאוד מיוחדת מורני(נאפי-מורני) שהיא בעצם האור של הפורומים האלה..היא נכנסת ובכמה דקות מספיקה להגיב על כל הודעה,טענה או בעיה היא פשוט חברה מדהימה-למרות שהיכרותינו לא ארוכה היא מיד נכנסה לי ללב ועזרה לי ותמכה בי כשהייתי צריכה אותה אפילו הערב מוקדם יותר..היא פשוט בחורה מדהימה ואני מקווה שיהיה לה רק טוב ובהצלחה בכל דבר שתעשה..ומורני כשאת קוראת את זה תדעי לך שיש לי הרבה חברות טובות אותך עדיין לא ראיתי אבל כבר אני רואה שאת תמיד תהיי פה לא משנה מה מושלמת שלי..תודה רבה על הכל את מקסימה ואני מאוד מאוד מאוד אוהבת אותך 😉
חחחח מתוקה אחת!
הכל יסתדר מאמי תלחמו על האהבה הזאת!!
ואתם אוהבים! אז להילחם!
ובעינין נאפי..
הכי צודקת אוהבת אותך נאפפפפפפונה ! 😊
סופה אוהבת אותך מאמווווש
מסכימה איתך בכל מילה בקשר למורני
חחח כפרעליה!
מתוקה זה מקסים שלמרות כל הריבים אתם נלחמים על האהבה
ואני בטוחה שזו סתם תקופה שתעבור
ובעתיד הכל יסתדר ביניכם!
לילה מקסים
אוהבתתת
נסיכה שלי בכל קשר יש עליות וירידות
ויש מכשולים שאחרי שעוברים אותם
מבינים כמה האהבה יפה טהורה אמיתית
וטובה אז אל תתייאשי
את תרימי את הראש ותלחמי
את תעברי את הכל כמו גדלה
יש בינכם אהבה עצומה שלא תיכבה ולא תיגמר
לפחות לא עכשיו! עכשיו זה הרגע
לתת את כל הכוח גם אם זה אומר שיכאב לשניכם
מאוד על הדרך וגם אם זה אומר שתיפלו
כי אתם תקומו ביחד ותחזיקו אחד את השנייה
רק תאמיני ותהיי עם תקווה ואמונה
כי בסופו של דבר בחיים הכל מסתדר
ולכל תקופה קשה בא הסוף עם תקופה טובה
אני פשוט אוהבת אותך סופה!
סופה בא לי להביא לך מכות זאת פעם שנייה
שאני בוכה בגללך אבל לא מעצב אלא משמחה
והתרגשות המילים האלה שוות הכל
זה ממלא את הלב וגורם להרגשה טובה
אף אחד לא מאמין בכלל איזו הרגשה!
אני אוהבת אותך את לא יודעת כמההה
אוהבת אותך ותמיד תמיד פה בשבילך
אני רוצה שיהיה לך את כל הטוב שבעולם(לך ולכולם)
אני אעשה הכל כדי שתהיי מאושרת
ואהיה איתך בטוב וברע ובאמת בכל
מצב מבטיחה לך שאת בחיים לא תהיי לבד
חברות זה באש ובמים😉
את בנאדם שמאוד חשוב ויקר לי ובאמת
למרות שאנחנו לא מכירות הרבה זמן
נכנסת לי ללב ואת לא תצאי ממנו אני בטוחה!!!!!
אני אוהבת אותך ושוב אל תהססי לבקש להגיד
לשתף לספר כל דבר שאת צריכה
אני אהיה פה איתך לצידך ובשבילך!!!!
אוהבת אותך תודה על כל החום והאהבה שלך
תודה על הערכה המדהימה שלך
אני פשוט המלאכית שלי!!!!
אוהבת אותך ילדה!!!!
חופיתו'שש אוהבת אותך יפה שלי אין כמוך מואהההה תודה נשמתיי
מאיו'שש אוהבת אותך מדהימהה אחתת מואההההההההההה תודה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתך במליון אחוזז
נאפפי היא משהו מדהים
לא ראיתי דבר כזה בחיים
כמה עזרה כמה תמיכה
כמה אהבה
כמה וכמה וכמה
ותמידדד תמיד היא כאן לעזור
גם עם אין לה כ"כ הרבה זמן
היא תעזור!
היא בבאמת נשמהההההה
מורני אני -אוהבת- אותך מלאאאאאאא:]
בקשר אלייך ולחבר שלך..
אני מקווה שאלא ריבים לא משמעותיים
ושהכל יסתדר כמה שיותר בנייכם!
כי למרות הכל האהבה שלכם יותר חזקה מכל דבר
ברו'שש אם היית לידי הייתי חונקת
אותך כמובן מאהבה כן?! בחיבוק ענקיי
אוהבת אותך מאוד נסיכה שלי
תודה על כל הפירגון והחום את מדהימהה
שולחת לך חיבוק ונשיקה ענקית
תודה רבה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףף..כל כך רבנו אתמול ובלילה רשמתי לו שאני מיואשת כבר מהתקופה הזאת ושזה לא נראה כאילו הוא אוהב אותי באמת..אז בבוקר הוא ענה לי בהודעה ורשם:"אני באמת אוהב אותך סופה וגם אני מיואש וסובל"..ועוד כמה דברים שכבר שכחתי..מקווה שנעבור את זה כבר נמאס לי.
ולבנות-תודה גם אני אוהבת אתכן המון ותמיד אהיה פה בשביל כולןןןןן