וואי אתם לא מבינים , פשוט א י ן דברים כאלה...
אתמול באתר מקושרים מישהו שלח לי הודעה..
והוא כתב כזה וואי את מה זה מוכרת לי , בדוק היית איתי בבצפר ותאמת לי הוא היה מוכר רק מהשם חח כאילו כשהוא היה בי'ב אני הייתי בי'..
לא משנה..
קיצר הבאתי לו את האייסי שלי...סתם דיברנו כזה...הוא נשמע ממש חמוד כזה , נחמד נעים לדבר איתו
אז היום הוא עושה לי בא לך לעשות סיבוב או משהו כזה בערב?
ולא אמרתי לו שיש לי מישהו חח כי הוא לא שאל אבל תכלס מה אני לא התכוונתי לשום דבר רציני איתו אז מה זה כבר משנה..אבל זה לא הקטע
קיצר הסכמתי..
הוא בא לפה..
ובאמת הוא נראה חמוד כזה...הלכנו לשבת סתם באיזה פארק...
וכאילו אתם יודעים רגע מוזר כזה , אין מה להגיד אז פתאום הוא מביא לי כאפה 😮
בקטנה כזה...אבל בכל זאת מה זאת היציאה הזאת מה אתה מביא לי כאפה מי מכיר אותך בכלל...
אז החזרתי לו חח הוא תפס לי את הידיים עושה לי זהו עכשיו את לא זזה..
חח איכשהו השתחררתי..והפעם הוא בעט בי כזה בקטנה..
כאילללו גאד תתבגר!
אתה בן 19 עוד מעטט ומתנהג כמו בגןןןן
קיצר איכשהו הפסקנו עם הקטע הזה...
אז הוא התחיל לספר לי שפעם הוא יצא עם מישהי בגלל התערבות. . ושהיא הייתה כזאת טיפשה בלה בלה בלה...ושבסוף היא נהייתה חברה של חבר הכי טוב שלו והם עד עכשיו ביחד..
כאילו משומקום פתאום הוא מתחיל לספר לי את זה
אני כזה המממ טוב 😮
חח חשבתי לעצמי לאן הגעתי...
אז כזה ישבנו כל אחד בספסל נפרד...איזה 5 דק'..
אז הוא עושה את יודעת מה אם זה ממשיך ככה אני חוזר מה אני אבזבז את שעות השינה שלי על זה..
אני כזה שיהיה לך בכיף מאמי אתה מוזמן ללכת...
והוא באמת הלך חחחחחחחחח😁
ואני נשארתי עם כזה פה פעור 😮
אלוהים ישממממור
איזה חולה נפש 😮
גם הוא זקוק לזה ..
מסרי לו רק בריאות !
חעחעח נראה לך?~!
מי ידבר איתו , חולה נפש..
אפילו הביתה הוא לא ליוה אותי😮
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) חעחעח נראה לך?~!
מי ידבר איתו , חולה נפש..
אפילו הביתה הוא לא ליוה אותי😮
סתם טמבל שמשעמם לו בחיים
אז תמסרי לו טיפה שכל גם בריאות על הדרך מסכן 😉
QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) חעחעח נראה לך?~!
מי ידבר איתו , חולה נפש..
אפילו הביתה הוא לא ליוה אותי😮
סתם טמבל שמשעמם לו בחיים
אז תמסרי לו טיפה שכל גם בריאות על הדרך מסכן 😉
חעעחע נוליך אותו בדרך הקשה , שיבין לבד😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) חעחעח נראה לך?~!
מי ידבר איתו , חולה נפש..
אפילו הביתה הוא לא ליוה אותי😮
סתם טמבל שמשעמם לו בחיים
אז תמסרי לו טיפה שכל גם בריאות על הדרך מסכן 😉
חעעחע נוליך אותו בדרך הקשה , שיבין לבד😊
חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי ואימצתי
נוליך אותו בדרך הקשה D:
אוהבת אותך כריס 3>
QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) חעחעח נראה לך?~!
מי ידבר איתו , חולה נפש..
אפילו הביתה הוא לא ליוה אותי😮
סתם טמבל שמשעמם לו בחיים
אז תמסרי לו טיפה שכל גם בריאות על הדרך מסכן 😉
חעעחע נוליך אותו בדרך הקשה , שיבין לבד😊
חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי ואימצתי
נוליך אותו בדרך הקשה D:
אוהבת אותך כריס 3>
חח זה ההברקות של הלילה , הכי חזק😊
אוהבת אותך בחזרה שנינוש שלי ( :
הזוי ובאמת טמבל חח
מסכימה עם שני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טובבבבבבבבבבבב
אולי התבלבלת והוא בן 9
רק שהוא מגודל 😂
חחחחח שמעי יש כאלה
אוקי יש הרבה אנשים שפוים ששמעתי עליהם הוא לא אחד מהם!
מה זה היה?
נותן לך מכות אחר מקטר שהוא בא וז הולך
מוזררר מאוד
נראה לי נפגשת עם משוגע חולה נפש
חחחחחחחחחחח איזה דפוקק..!!
גמלי זה קרה בערך משו דומהה..!1
סתם בנים דפוקים בראש חחח
אבל פאקקקקק הוא אחד היפים 😁