בדקה התשעים כשהייתי כבר מוכנה ורק חיכיתי שיבוא לאסוף אותי
מתקשר ועושה לי כזה "מצטער אני יוצא עם החברים שלי היום בלילה, רוצה תצאי איתנו"
למהההההה?!
הרי קבענו שאני יבוא היום בלילה לישון אצלו
הרי הוא גם כ"כ רצה את זה =[
לפחות כך זה היה נשמע ונראה..!
כנראה גם היומיים האחרים [מחר ומחרותיים] שגם היינו אמורים לישון בייחד, לא יצאו לפועל
ולמההה?!
כי החברים שלו יותר חשובים לו ממני!
מצטערת שזאת נראת יציאה של ילדה קטנה
אבל ממש התעצבנתי וזה גם פגע בי
לא יכל להעביר ת'יציאה הזאת ללילה אחר?!
מבינה אותך
שאת מרגישה שהחברים שלו ברמה אחת מעלייך
שונאת את זה
בנים הם חרא אחד גדול!
-מירמור-חח
אבל מאמי העצה הכי טובה..
זה דברי איתו
תגידי לו מה מפריע לך
ואל תצאי איתו היום בערב שיראה שזה מפריע לך
ושיתייעץ איתך לפני במיוחד אחרי שאתם קובעים תוכניות ביחד
יפה שלי אל תיהיי עצבנית אולי תצאי איתו ותחזרו לישון אצלווו!
ותגידי לו שזה מפריעה לך שלא יצא לו בסבבה
הוא כבר יצא עם החברים שלו
ת' בובה שלי
אוווווף הודיה איך אני מבינה אותך!!
חבר שלי אותו הדבר....!!!
אני אומרת תראי לו שלא אכפת לך והוא זה שהפסיד !!! (:
וגם תרגישי ככה !!!!!
אוף אני כל כך מבינה אותך אין לך מושג כמה..חבר שלי אתמול היה אצלי וישן כל הזמן כי הוא עובד קשה..והיום החוצפן מודיע לי שהוא יוצא עם חברים לפאב בתל אביב..מה קרה עכשיו הוא לא עייף?! אני בעדיפות שנייה..אין צריך לתפוס אותם מהביצים ולהכאיב להם עד שיבינו מי אנחנו ומה אנחנו שוות.בואו נקים אגודה פימיניסטית לגמרי!
חחח הייתי בטוחה שזה רק אצלי ככה😁
יאלללה בנות בואו נתאחד 😊
איך נקרא לאגודה שלנו?-ללא בחורים לגמרי?
יפה שלי
יאללה שייזדיין
שיצא עם החברים שלו, ויבין מה הוא הפסיד
א-ו-ת-ך
בלילה מהנה, אהמ אהמ 😊
ותגידי לו ש..וואלה אין לך בעיה עם החברים המעפנים שלו
אבל שלא יבטל לך בדקה התשעיים כי זו חוצפה.
אוהבתתתתך!
היום הוא הולך לחטוף על הראש!
לא מוותרת לו
מזההה?!
חוצפןןןןן!!!
עכשיו כבר 4:02 והוא?!
עדיין בחוץ עם החברים שלוווו!
דיברתי איתו בידיוק לפני 2 דקות!
לעזאזללללל
ת' יפות שלייי
אוהבת'כןןן
אני מצטרפת לאגודה!!!!!!!!! כל כך מצטרפת!!!!!!!
גמאני מצטרפפפפפפת =]
חחחחחחח אבל אני גם מחזירה לו שהוא עושה לי דברים כאלה 😛😛
כברררר יומיייייים אני יוצאת עם חברות [;
אני הכי מתגעגעת וברוררררר שאני מעדיפה להיות איתו חח
אבללללל שירגיש מזה יאלה \=
יום שישי שעתיים לפני שיוצאים נזכר להגיד לי שיש לחברים שלו יומולדת במועדון אז הוא הולךך
וואלללללללללה יופי רררר
שבוע לא הולכת לצאת איתו 😛
באליייייי להרביץ לוווווו
שוב מתחיל הקטעים עם החברים שלו?
שוב הוא מתנהג כמו איזה שפוטטטטטטטטט?
הודיהההה בקשה מאמי
קחי אותו לשיחה רציניתת
את לא יכולה כל הזמן קבוע לסבול בגללו
את כל הזמן רק סובלת בגללו
מהקטעים האלה של החברים שלו ..
זה מרתיח אותי איך שהוא עושה מה שהם אומרים לו
מציק לי שהם בעדיפות ראשונה
ואת באחרונה ! אוחחחחחחח 😠
מה הקטע שלו להגיד להם לאאאאא ! אני לא מבינה תראש שלו
לפחות שיעשה את מה שהוא מבטיח ..
מבטיח משהו ולא מקיים 😊
אני אוהבת אותך הודיה ..