אני שונננאת אווותו
הוא מעצבן אותי כל כך
כל פעם פוגע בי מחדש
שנה ושלוש אנחנו חברים והוא עדין לא מבין מה מפריע לי ומפה פוגע בי
זה לא כזה קשהההההה
אני לא מבינה איך הוא אומר לי ת'מילים האלללההההה!!!
אוף אני מתאכזבת ממנו כל כך הרבה
בזמן האחרוןן
ולא מגיייעעעעעעע לי!!
לממה?! למה..!?
מה עשיתי לו רעעע...???
אני מנסה שלא להתעצבן מזה
ולשמור על איפוק
אבל לא יכולה.. לא מצליחה
לא מסוגלת יוווותר!
לפעמים אני כבר מתחילה להתבלבל בקשר שלנו -לאן?
אבל אני אוהבת אותו כל כךך
למה אלה שאנחנו הכי אוהבים חייבים לפגוע בנו הכי הרבה?!
-פריייקה-
הייתי חייבת
לא בא לי לשמור בבטן יותר
סורי על החפירה
את צריכה לקחת אותו לשיחה רצינית
לדבר איתו על מה שמפריע לך
על היחס שלו
על המילים שהוא אומר לך ובגללם את מתאכזבת ממנו כ"כ הרבה
את מה שנמצא אצלך על הלב
כנראה את לא מפסיק פתוחה איתו
הרי הוא עדיין לא מבין מה מפריע לך ומה פוגע בך
אם הוא לא מבין ועדיין לא קלט
מה מפריע לך ומה פוגע בך
תסבירי לו , יש כאלה שלא רואים את זה.
תסבירי לו ואם הוא עדיין ממשיך
אחרי שאמרת לו .. תעשו שיחה
ותסדרו עניינים.
אני אומרת
כל פעם מפריע לי אני מדברת
אבל הוא כאילו קשה קליטה
הוא משתנה לשבועיים הראשונים
ואחר כך? חוזר לעצמווו
ואני כמו סתומה נפגעת כל פעם מחדש..
אפילו היום השארתי לו פתק אהבה חמוד..
אני מתחרטת - בא לי לקחת את המכתב בחזרה
שלא יחשוב שהכל בסדר
^^ חח ימתוקה אחת
מאמי אל תיהיי עצובה ולא עצבנית קורה מקרים כאלה
מבינה אותך טיפה תנסי לדבר איתו ורציני שלא יחזור
שוב פעם לאותו מצב אחרי שבוע שבועיים!
אוהבת אותך יהיה בסדר!
אם לא אני יתן לו מכות!
חחח יאללה חופית עושים עליו אמבושש???
ותודה יפה שליי
אוווהבת אותךך
אז תסבירי לו את זה
ותגידי לו שזה לא עוזר
שהוא מבין את העניין למשך שבועיים
ושוב חוזר להתנהג כמו מקודם.
אני אצטרף לחופית ואני אביא לו מכות יחד איתה...
חבל עליו , באמת חבל😊
מאמי ככה זה בנים , תתרגלי \ =
נדיר למצוא אחד שהוא לא כזה \ =