אהמ כל המשפחה נסעה לאילת ורק אני ואבא נשארנו בבית.
כי יש לי בגרות מעפנה במתמטיקה יום שני.
אוף למרות שמצד אחד קצת חופש מכולם
אבל עדיין באסה.
וכפרעללל אבא הוא יפנק אותי 😊
יאיאיא שיגיע יום שני ויעבור כבר!
אוהבת.
שיהיה לך בהצלחה בבגרוות מאממי [:
ותהננייי ממה שיש !#
בהצלחה מאיוששש
גם אני עושה ביום שני :/ בעעע 😊
אבל יהיה טוב 😊
המון בהצלחה נשמה
שיהיה המון המון בהצלחה מאמי
ולא נורא..
תנצלי את השקט והחופש מכולם
תראי את זה על הצד הטובב
אהובתי בקטנה
יצא לך להיות באילת עוד הרבה פעמים
בהצלחה בבגרות נסיכה שלי
מאוהבת בך
הודיה כפרעליךךך! תודה אהבה שלי.
יפים שלי תודה תודה תודה , יהיה טוב 😊
חחח איזה חמודה שיהיה לך בהצלחה ואל תיהיי עצובה😊
אל תתבאסי מאמי תחשבי שאחרי
הבגרות איזה חופש יהיה לך כיף
כמו שמגיע לך בהצלחה יפה שלי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תתבאסי
לא נורא מאמיי..
שיהיה לך בהצלחחהה😊
קודם כל שיהיה לך בהצלחה מאמי
ולימודים קודמים לכל
ותהני מהפינוקים חח
לא נורא אין מה להתבאס
אבא שלך מפנק אותך? כיף לך תהני מזה
בהצלחה בבגרות
וואיי..גם לי יש בגרות מחר ונראלי אני נכשלת פעם שנייה
יאא איזה לא נעים זה \ =
אבל לא נורא חעחע קטןןן עלייך שיהיה לכולם בהצלחה ( :