זה פאדיחה להגיד שאתם כמו משפחה שניה שלי
אבל זאת האמת 😯
באמאשלי אתם כמו משפחה שניה שלי,
כל העצות הדרכים הפריקות החינטרושים
הכל אפשר לספר לכם 🙄
יאו איזה כיף זה 😕 תחשבו על זה רגע..
בקיצור מתי מפגש ? 😊
גם אנחנו אותך מותק
והייתה פגישה לפני איזה שבוווע
חחח אוהבים גם ^^ 😊
מקווה שבקרוב.. יש עוד פגישה גמאני לא הצלחתי להגיע לפגישה שהייתה לפני כמה ימים.
קורלי ,
מה איפה הפגישות האלה ?
ממ אין לי מושג יפה שלי
פגישה קודמת לא הייתי . אוווף
^^ עושים את הפגישות בקניון עזריאלי
ובפורום מה שבראש אנחנו קובעים תאריך..
וזה לא פאדיחה אנחנו באמת משפחה
וכולם עוזרים פה אחד לשני !
אוהבת !
זאת ממש לא פאדיחה אני בטוחה
שיותר מחצי פה יגידו את אותו דבר
אוהבת אותך מאודד ושולחת
לךך חיבוק ענקי את מקסימה
זה מתאים לפורום מה שבראש אז העברתי
ולגבי המפגש בעזרת השם יהיה בקרוב
חושבים על תאריך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/07/2007) זאת ממש לא פאדיחה אני בטוחה
שיותר מחצי פה יגידו את אותו דבר
אוהבת אותך מאודד ושולחת
לךך חיבוק ענקי את מקסימה
זה מתאים לפורום מה שבראש אז העברתי
ולגבי המפגש בעזרת השם יהיה בקרוב
חושבים על תאריך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותךךך 3>
חחחח
צודקת
משפחה שנייה! =] =]
פגישה הבאה תבואי 😁
אוהבת אותך
באמת משפחה שנייהה..
אוהבת אותך המוןןןןן!!!
מואהההההה משפחונת קטנטנה שלי {:
גם בשבילי זזה משפחה שנייה
שאני כל כך אוהבתתת!!! 😂
חחחחח זה לא פאיחות!
אבל אני הבת הקטנה במפשחה הזת חע
סתם אוהבת אותך גם
והייתה פגישה
באסה לא יכלתי לבוא כאילו יכלתי אבל לא היה לי איך הייתי צריכה טרמפ אבל לא היה לי