אני נוסעת היום (בין שבת לראשון חחח) ב-2 וחצי לפנות בוקר לאילת עם המשפחוחה עד יום חמישי והשכרנו מזדה 3 אווי איך אח שלי מתלהב ממנה כל שנייה שאבא שלי שם נעליים הוא חושב שהוא נוסע במזדה חמודייייי .
סוף סוף חיכיתי ליום הזה לנסוע להרגע טיפה מהבאלגן .
אבל אני לוקחת תמחשב הנייד אני יתחבר משם בלי הפורום הזה אני מתאבדת חחחח (לא עד כדי כך אבל משו חסר בי חחח )
ואז יום שישי הבנות הכיייייייייייי חמודות בעולם (והחברות הכי טובות שלי) באות לישון אצלי 😊 נמצא מקום איפה לדחוף אותם בבית שלי חחחח
אווי אבא שלי משגע אותי עד לא מזמן הוא תיכנן לקנות בית (כמה אפשר לחיות בבית הקטנצי'ק הזה?) ועכשיו הוא מתכנן לקנות אוטו ועוד לא סתם הוא רוצה מזדה 6/3 אבא מטורףףףףףףףף לא מספיק מה שיש לנו חחחח ואיזה כיף אנחנו לא במינוס בבנק אנחנו בפלוס של 4000 😊
אז שלכולם יהיה שבוע טוב ותהנווווווווו
אני שמחה שאת מאושרת מאמי
תהני שתמיד יהיה לך טוב
תהני ואני אתגעגע מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושי מאמי שלי תהני..!!
אני יתגעגע המון המון המון..!!!!!!!! 😢
חח שמחה בשבילך תהני מאמי תעשי חיים
תהני מווותקק
שיהיה ררק כייףף
QUOTE (בובת_זכוכית @ 14/07/2007) אושי מאמי שלי תהני..!!
אני יתגעגע המון המון המון..!!!!!!!! 😢
ורמייה -תודה מאמי
חולה עלייך אמסטף שלייי
מורני-גם יתגעגע אני ינסה ישכנע את אבא שלי לקמבן משו כדי שיהיה שם איטרנט
ותתחברי
חופית-תודה מאמי ,אווי כמה דברים אני הולכת לקנות (:
עינב וחן תודה
יאללה מכריחים אותי ללכת לישון לפחות שעה לילה טוב לכולם 😊
חיים טובים יש לך (: ,
בלי עין הרע !!!!!!!!!!!!!!!!!! חמסה חמסה חמסה...
תהני בובה :]
שמחה בשבילךך(:
תעשי חיים ,
שכחי מהבלאגן , תהנייייי הכי חשובבבבב😊
ותביאי תמונות 😁
ואי מאמוש תהני!
המון המון!
תביאי תמונות!
איזה כיף..תשתתחררי חחח
אני םג נוסעת עוד כמה ימים לכנרת עם חברים כדי להשתחרר מכל הלחץ הזה..לנוח..😊
כיףףףףףףףףףףף לךךךךךךךךךךךךךךךך
כבר אמרתי לך נסיעה טובבהה אבל שובב😊
נסיעהה טוב ותקני הרבה חחח 😂
עד מתי הן אצלך?
חח טוב אחרי זה תאמרי לי 😛
כיף לך נסיעה טובה
תהני תבלי ותקחי אותי איתך משעמם לי חח סתם תהני