אוף נמאס לי .
אני כבר באמת שכחתי אותו !,
אבל משום מה אני לא מצליחה להתנתק ממנו לגמרי ...
פשוט לא עוזב אותי ..
כאילו שאני מחכה שמשהו ייקרה שייפתח לי את העיניים ויגיד לי -
דייי זהו - זה נגמר ... סופית ...
אבל זה לא קורה ..
נראה לי שכמה שזה ייכאב לי ,
כל הטיפונת רגשות שעוד איכשהו יש לי אליו
ייעלמו , אם אני ייראה אותו עם אחרת .
אוףף ...
למה הכל צריך להיות כל כך קשה ?
שייצא מהחיים שלי כברררר
שיהיה לנו שבוע טוב ... 😢
מאמי זה רק עניין של זמן
ואת תשכחי אותו לגמרי
אחרי שתשכחי תבוא לך אהבה
אחרת חדשה טובה ונעימה
אני מבטיחה לך שהכל יסתדר
רק סבלנות ותקווה
תאמיני שהכל יהיה טוב והטוב יגיע
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
בעזרת השם יהיה שבוע טוב😊
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אין מה לעשות..
זה דברים שלוקחים זמן...
ואת רואה שאת לאט לאט מצליחה לשכוח אותו
ואת תצליחי גם בסוף להתגבר עליו לגמרי
אל תתיאשי.. ותמשיכי בדרך שאת עושה כרגע
QUOTE (einavush @ 14/07/2007) מאמי אין מה לעשות..
זה דברים שלוקחים זמן...
ואת רואה שאת לאט לאט מצליחה לשכוח אותו
ואת תצליחי גם בסוף להתגבר עליו לגמרי
אל תתיאשי.. ותמשיכי בדרך שאת עושה כרגע
לאט לאט מתוקה שיהיה בהצלחה😊