שלכם לענות לשיחת טלפון
הלו?
כן
? מי זה?
אני בדרך כלל לאמא : כן אמא
לחברה כן מאמי..
ולכול האחרים כן בקשה 😊
הלו
מה קורה
מה המצב
לחבר שלי שאני עצבנית :מה אתה רוצה
חח
חחח באמת מעניין
אני עונה
הלווו (:
איך שיוצא ...
אלוווווווו ?
כן..?
אם זאת חברה טובה אז:
"מה קורה מאמי"
או
"אה מאמי?"
אם זה אבא אז:
"בוביקקק"
או
"אבאא שליי היקרר"
או
"מה העיניים בוביקק"
אם זה אמא אז:
"אה מאמאא"
או
"אה אמא"
או
"מה קורה אמא"
אם זה אחי אז:
"אה דודו?" (קוראים לו עידו)
אם זה אהובי אז:
"מה קורה נוש?"
או
"מה קורה מאמי"
וכ"ו
חחחחחחחחחח חפרתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח או הלו או כן😊
לכולם , אצלי אין פריבילגיות😛
אה חחחחחחחחח ולכל השאר אני עונה ב"הלו"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז זאת חברה..אז.. אה חני.?...(חחחחחח יש לי איזה 5 חברות שקוראים להן חן..)
אם החבר..אז או הלו..
או אה חיימשלי ..(תלוי במצב רוחח )
ולכל השאר..כמעט תמיד הלו..
הלוו
מי זה? או מי זאת?
(מי שמתקשר)
אם זה מישהו שאני מכירה דודים דודות וכו'.
הלוו
מיזאת או זה (איזה קול יוצא)
מה נישמע?
אממ תלויי...
למי שאני לא יודעת מי זה אז...:הלו?
לחבר שלי:מאמי/אהוביי
וסתם לחברות ידידים:לשכת הנשיא שלום?
לאמא/אבא:אה אמא/אבא
חח היו פה כמה שהצליחו להצחיק אותי D;
חחח וואי אצליייי יש מלא \=
זה לפי מצב רוחח חחח
שאני ברגיל אני עונה "Heloooooo" באינגליש חחח
שבא לי לבאס אני עונה "אה"
שאני קמה משינה אני פשוט לא עונה ומחכה שידברו חחחחח
שאני בסטלה אני סתם צועקת כל מיני שטויות ;P
שאני עסוקה אני עונה "תקשרו עוד מעט" חחחחחח
שיש לי מצב רוח טוב זה "כנווש"
ויש אנשים כמו אמא, אבא, חבר, חברה הכי טובה:
"אימוווווש", "אבווווווש", "בוביי\אהוובי", "מה מכוערת?"[חח תמיד אנחנו עונות ככה ;P]
לא יודעת יש מלייייייייין \= כל פעם משו אחר ...
חחחחחחחחחח חפרתי אה!? :|
(בעיה שלכם אתם שאלתם 😛)