מתוקיםםםם שליי ..
שמעו יכול להיות שאני לא יהיה פה בימים הקרובים
המודם שלי דפוק רצחח..
אני חייבת ללכת להחליף אותו..
מקווה שזה יהיה כמה שיותר מהיר..
אוהבת אתכם
ושבוע טובבב:]
מקווה שיסתדר מהר בובה :]]
תחזרי מהר מאמי אני אתגעגע
אוהבת אותך מאוד
ושיהיה לך שבוע טוב יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מקווה שזה יסתדר מהר אוהבת אותך בובה שלי !
מקווה שיסתדר בהקדם מאמי..😊
גמני מקווה שזה יהיה מהיר..
הוא כל הזמן מתנתק לי . . . מפגר=\
אוהת אתכן בנות שלי
אוקי מותק
תתקני אותו מהר מהר
הכול יהיה בסדר
שבוע טוב!
אוהבת אותך
תודה מאמי אוהבת אותך מלא ^
שבוע טוב לך , ולכולם!
מקווה שזה יסתדר לך ותחזרי 😊
תחזרי מהר
אאני אתגעגע המוןןןן
חח בהצלחה מאמי , מנסיון ההתעסקות עם כל החברות האלה של אינטרנט - כבלים וכו'
ממש מייאשת...
תחזרי מהר😛
חחח אני אומרת תתקשרי לאינטרנט ותיכנסי באמאמא שלהם
חחח ככה אני עושה או שולחת את אמא שלי לדבר איתם ביום שהיא ממש ממש עצבנית 😊
חזרי מהר!
אוהבת.
QUOTE (mayafi16 @ 14/07/2007) חחח אני אומרת תתקשרי לאינטרנט ותיכנסי באמאמא שלהם
חחח ככה אני עושה או שולחת את אמא שלי לדבר איתם ביום שהיא ממש ממש עצבנית 😊
חזרי מהר!
אוהבת.
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני ישלח את אמא שלי גם .
זאתי מרוקאית מפחידהההה 😂
תעשה להם בצפר ..
מקווה שזה יסתדר בנתיים המודם עובד..( לא לפתוח פה ) 😂
אבל הוא מתנתק לי כל פעם..
ומה החרא שלו הוא מוחק תסיסמא ותשם משתמש של ההתחברות
בגלל זה , זה דפוק ומיתנתק
כי אני חייבת להחליף מודם ..
מקווה לסדר את זה מהר!
* תודה בנות אוהבת אתכן כ"כ
יא איזה באסה מאמי.
מקוווה שהכול יסתדר עם המודם חח
ותחזרי מהר.
אוהבת אותך מלאאאא😊