הלוואי שישאר ככהההה
שמחה בשבילךךך בוביייי
הודיה תודה מתוקה 5 5 5 : ]
חחח שמחה בשבילך
שישאר ככה אמן
איזה חמודים ..
שמחה בשבילך 3>
שיהיה בהצלוחס
QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) איזה חמודים ..
שמחה בשבילך 3>
שיהיה בהצלוחס
שממיייח ומשמיייח 😁 🙄
יאאאאאאאאא איזה מתוקים
אני קראתי את מה שכתבת
ונקרעתי מצחוק רק מלתאר
לעצמי מה הלך שם
שמחה בשבילך מאמי זה מגיע לך
שיהיה המון בהצלחה
ולגבי העבודה אל תחששי יהיה טוב
גם מרחק וגעגוע מחזקים אהבה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אני שמחה בשבבילך..
זה הכי כיף שיש..
לפעמים קורה לי ולחבר שלי גם ככה שאנחנו מתחילים לריב בצחוק אבל ממש לריב..
וזה מזה כיף.😊
חחח עכשיו גמני יודעת שזה הכייי כיף שיש😊
חח איזה מצחיקים
מושלמים 555
וימשיך להיות ככה אם תעשו שהמשך יהיה ככה
כריסססססססססס
אני כ"כ שמחה בשבילך יפה שלי
אוהבת אותך כ"כ
תמיד תהיו מאושרים 55
ובהצלחהה בהמשךך(: