אני יושבת פה עם הקופסת גפרורים [בלי שאלות מיותרות]
פתאום אני קולטת כתוב עליה "ללא כולסטרול" "בטעם טבעי" "פרווה"
והשיא- "3 שקיות פופקורן למיקרוגל כ-100 גר' גל אחת. משקל כולל כ-300 גר'"
WTF ?! 😮
אני אתקשר אליהם.
"קניתי פופקורן ויצאו לי גפרורים" XD
חחחחח ישבתי צחקתי עם עצמי XD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח..
ואי ואי
לאן הגענו אה?. 😛
חחחחח
איזה דפוקות באמת יש כזה פופקורן
זה פרסומת נראהליי
חח קצת התבלבלו הייתי אומרת
חחחחחחחחחחחח איזה מצחיייייייייייקיםםם :]]