צודקות...
ברור שזה מחמיא
אבל באיזשהו שלב זה קצת מגעיל...
כאילו שחברה שלך מקנאה בך? לא יודעת...אותי אישית מגעיל וזה מכוער בעיניי
בחיים לא קינאתי החברה שהתחילו איתה שיהיה לה לבריאות מה העיניים שלי עלייה....? =/
את לא קינאת, אבל לא כולן כמוך.
לפי דעתי את צריכה פשוט להפסיק לחשוב יותר מידיי.
בתכל'ס את יוצאת, נהנית, וזה כיף שיש מישהי לצאת איתה, גם אם אתן
לא כ"כ קרובות.
קחי הכל בפרופורצייה.
כלומר, אל תייחסי לזה יותר מידיי חשיבות.
את בחורה נאה (נאה עד מאוד אם מותר לי לציין! 😊 )
ואין סיבה שלא יתחילו איתך...
קחי את זה כמחמאה וזהו. אל תחשבי על זה יותר מידיי.
QUOTE (oshri_Ok @ 16/07/2007) את לא קינאת, אבל לא כולן כמוך.
לפי דעתי את צריכה פשוט להפסיק לחשוב יותר מידיי.
בתכל'ס את יוצאת, נהנית, וזה כיף שיש מישהי לצאת איתה, גם אם אתן
לא כ"כ קרובות.
קחי הכל בפרופורצייה.
כלומר, אל תייחסי לזה יותר מידיי חשיבות.
את בחורה נאה (נאה עד מאוד אם מותר לי לציין! 😊 )
ואין סיבה שלא יתחילו איתך...
קחי את זה כמחמאה וזהו. אל תחשבי על זה יותר מידיי.
וואלה צודק...אבל זה קצת מציק
ותודה על המחמאה 😉
עם עינב
תראי אני יודעת שזה מעצבן
אבל הן אולי בלי ביטחון עצמי
לא כל אחת תקבל את זה יפה שמתחילים רק איתך
זה מערער להן את הביטחון
חבל שהן לא מספיק בטוחות בעצמן!!!
ולא יודעות לפרגן...
QUOTE (-שחרווניי- @ 14/07/2007) שמעי יש בנות שמאוד מפריע להן הקטע שמתחילים עם חברה שלהן ולא איתן
ויש כאלה שזה מפריע קצת פחות .
כנראה שלהן ספציפית זה נורא מפריע ...
הרבה פעמים אנשים מתייחסים בצורה מסויימת כי הם מקנאים
ופה , זה נשמע כאילו זה מקנאה .
כנראה שהן מעדיפות ללכת עם חברה שפחות יתחילו איתה .
זה שהן יוצאות לבד ומתחילים איתן
חחח קצת נשמע לי חארטה לא קטנה ...
אולי הן רוצות להראות לך שגם איתן מתחילים .
שוב , מקנאות .
קנאה זה בריא לפעמים ...
טוב שמקנאים בך קצת
אז קחי ת'קטע בפרופורציות .
וואאאי הייתה לי חברה כזאת כל היום העיניים שלה עליי !!
עזבי אל תתיחסי מאמי יש מלא בנות כאלה ...
וואאאי הייתה לי חברה כזאת כל היום העיניים שלה עליי !!
עזבי אל תתיחסי מאמי יש מלא בנות כאלה ...