נסיכה, הנה עברה לה עוד שנה,
זהו, את כבר לא ילדה קטנה.
עברו להם עשרים אביבים,
שרובם היו ימים מאושרים.
בין הצלחות ואכזבות ניתבת את חייך,
ולמרות הכל, החיוך לא מש מפנייך.
את ילדה מדהימה, עם יופי בלתי יאמן
מבטיח לך שכולם מסכימים איתי ואומרים : "א מ ן ".
אומנם לא ייצא לנו להכיר מלבד כמה ציטוטים פה ושם
אבל כבודך במקומו מונח, ולא יזיק אם נדבר- אפילו גם אם רק מידיי פעם.
במקום ברכה כבר תכף יוצאת לי מגילה,
אז פה אני אסיים את החפירה.
אך לא לפני שאאחל לך אין ספור אהבה,
הצלחה, אושר, בריאות ויושר,
שתצליחי בכל דבר שתעשי,
ושתזכי לגבר א מ י ת י.
בשבילי(?), את לא נסיכה!!
את מ ל כ ה .
עד 120 כ 20 נשמה.
צלילוווווושש , מזל טוב יפפה שלליי =]
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
איזה מדהימים אתם!!!!!!!!!!!!
קודם כל , מינימן שליייייי - כבר אמרתי לך כמה מה שהכנת לי מדהים וריגש אותי כל כך!!!!! אין כמוך בעולם!!! כל כך אוהבת אותך!!!!
ואתם יקרים שלי כמה אני אוהבת אתכם!!!!!!!!! תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכולכם!!!!!!!
היומולדת שלי זה מחר (15.7) ואכן אני מחליפה קידומת..אני בת 20 !!!
אתם קולטים מזה 20?? זה חצי של 40!!! זה שני שליש של 60!!! זה רבע של 80!!!
משנה הבאה ישארו לי רק מספר דו-ספרתי לחיות!!! זה כבר לא יהיה עוד 100 אלא עוד 99 !!!
חחח סתם אני צוחקת..אני מודה על כל יום וחיה את החיים שלי בכיף ובספונטניות וסומכת על ההוא שם למעלה
שידע לכוון אותי בדרך הנכונה :]
ואחרי החפירה הזו... :
שירוש
מורני
הודיה
עינבוש
אלעד
אלינוש
טניוש
רגינוש
מירבי
שירקה
ברי
שחרולה
שחרוני
אושריקוש
חנוש
אורצ'וק
אתי
תודה רבה לכולכם!!!!!!!!!!! אין עליכם...כאלה מקסימים!!!!
אוהבת המון המון המון!!!!!!
צליל מאמי
המון המון המון המון מזל טוב
ויומולדת הכי שמח שאפשר.
שתמיד תהיי מאושרת
עם חיוך הכי ענק שאפשר על הפנים
ושיהיה לך רק טוב 😊
צלילוש ,
מ-ז-ל ט-ו-ב עד 120 😊)
איזה גדולללה.. פששש [[:
אושר ועושר =]
הרבה בריאות P:
בהצלחה בכל אשר תפני ;]
רק טוווווב D:
צליללוש, יפיופה . .
המון מזל טוב מותקק ((:
המון אושר ובריאות ! .
ועד 120 [[: חחח . .
המקוריות נוזלת ממני ;] .
שלי רותם ורונן יפים שלי תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אור קודם כל...
שיחקת אותה העלת לי מזה חיוך אז מעניין מה לצליל...
צלילי שלי :
יום הולדת שמח עד 120
שכל משאלות ליבך התגשמו לטובה..
רק הצלחה בכל דרך שבה תבחרי ללכת ..!!
אוהבת אותך מלא מלא מלא
חופיתי
מאמוש המון מזל טוב!
בריאות, אושר ועושר
שמ חה ואהבה
שתצליחי בחיים
ושכל חלומותייך יתגשמו מתוקה!
המוןןןןןןןןןןן מזל טוב!
אוי יפות שלי אתן כאלה מקסימות!!!!!!!! תודה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!!
אוהבת כל כך כל כך!!!!!!!
מזזזזלללל טווווווווווווב !!!!!!!!!!!!!!!! (:
צלילוששש יפה אחתתתתתתתתתתתתת
איזה הזוי זה להחליף קידומתתת
אז קודם כללל שתהיה לך
שנה של
אושר
אהבה
שמחה
הצלחה
התמדה
טוב
ושכל משאלותייך יתגשמווו
תמשיכי להיות מדהימהההה כמו שאת!!!
אהבתתת