היום ה-13.7 בדיוק לפני שנה דוד שלי ז"ל נפטר
ובדיוק לפני שנה התחילה המלחמה בחיפה 😢 😊
אושי מאמי שלי יהיה בסדר..
אני מבטיחה לך שיהיה.. אוהבת'תך כל כך..!! =]
אושרית אני מבינה אותך תהרגשה ותכאב שלך
אבל את חייבת להיות חזקה
אוהבת אותך!
עצוב מאמי משתתפת בצערך
ומבינה את הכאב😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/07/2007) עצוב מאמי משתתפת בצערך
ומבינה את הכאב😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢
😢 עצוב משתתפת בצערך
ואיתך תמיד
אוהבת אותך
תודה בננות
התחלתי טיפה לעקל שהוא איננו קשה אבל מה לעשות
בהחלט תאריך מבאס..😢
צריך להיות חזקים מתוקה..