נירדמתי אתמול כשהשיער שלי היה רטוב וגאונה שכמותי.. התקררתי!
הדלקתי ת'מאוורר שיקרר קצת ת'חדר.. סגרתי ת'חלון בחדר שלי
אוחחח
כואבבב לייי הגרוןןן!!!!
יא יפה שלי תרגישי טוב אוהבת אותך !
-שבת שלום-
ת' חיימשלי =)
גמני אוהבת'ך ושבת שלום בובי שלי
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!!!
הודיה מאמי שימי לב לחוקי הפורום! את עוברת עליהם
כבר כמה פעמים לאחרונה!
ומבינה אותך זה מזה מבאס
תרגישי טוב מאמי החלמה מהירה
תנוחי תשתי ותאכלי טוב
יהיה בסדר😊 אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' בייבי שלייי! =)
מצטערת בובי
גמני אוהבת'ך המון
כאבי גרון...קטן עליך בייבי שלי!!!
שבת שלום חיים שלי!
הודיה שלי?!.
שמרי על עצמך מתוקה!
תשתי תה עם לימון
ושמרי על הגרון שלך יפה שלי
אוהבת אותך
והחלמה מהירה
ת' מושלמים שלי 😊
אוהבת'כם