יאייייייייייי 😊
סבתא וסבא חוזריםםםם מח"ול =]
איזה כיףףףףףף שבוע וחצי לא ראיתי אווווותם 😊
הלכתי לקחת אותם עם אמא מהשדה תעופה ((:
ייייייייאי התרגשות חחחחחחח ==]]]
קיצווווווווווור שיהיה לכווווולם שבת שלווווווום ;]
ותראוווווווו בקעו לי 3 ביצים מתוקווווווווווות 😛😛
מאמי אני כ"כ שמחה שאת שמחה שאת הולכת לראות אותםם..
מזלטוב להולדת הביצים 😂
שבת שלום מותק . .
מצטטטטרף ^^^^ 😊
שבבתת קודש מקודשת מכל 😊
אני שמחה בשבילך מאמי תהני איתם 😊
ומזל טוב על הבצים 😂
-שבת שלום-
תהניי איתם מאמי שמחה בשבילך
מזל טוב על הילדים החדשים
תטפלי בהם היטב חחח😉
שבת שלום יפתי מואהה לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*