"היא עוזבת למקום רחוק
שלא תוכל למצוא אותה.."
😢 😢 😢
ביי.
מה קרה מורני?!
מה יש מתוקה שלי!?
תשתפי אולי
נוכל לעזור לך
אוהבת אותך
ושולחת חיבוק גדול
מאמי מה קרה!?
מי עוזבת!!?
אני. 😢
אחזור, מתישהו כשיהיה לי טוב. ביי ביי.
QUOTE (morand @ 13/07/2007) אני. 😢
אחזור, מתישהו כשיהיה לי טוב. ביי ביי.
מאמי
תיהי חזקה
את תתגברי
החיים זה לא קל
דבר לא פשוט בכלל
אבל הכול עובר
אחרי משו רע
חייב להגיע משו טוב
אל תוותרי אף-פעם
את חייבת להיות חזקה מתמיד
בתקופות קשות כאלה
את תעברי את הכול,את תראי
רק קצת אמונה בעצמך
תקווה לטוב
ואת תראי הכול יסתדר
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
יפה שלי תיהיי חזקה ולא עצובה!
מקווה שתרגישי טוב ..
כי אני לא רוצה שיהיה לך רע =\
אוהבת אותך מלא מלא
-שבת שלום- 😛
מורני אני יודעת שאת עוברת
תקופה לא קלה ושקשה לך
אבל את חייבת להיות חזקהנ
כי את תעברי את זה.
בשביל זה יש לך חברות
ידידים משפחה אותנו פה
תרימי את הראש ותתייאשי
אסור לך להישבר וליפול
כולנו עוברים מכשולים
ורק הם אלה שמלמדים אותנו
על החיים גם אותם
צריך לדעת וללמוד להעריך
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
תהיי גיבורה את תעברי את זה כמו גדולה
גאה בך ואוהבת המון
תמיד פה בשבילך נסיכה
קבלי חיבוק ענקי אחות
מואה ענקית ותמיד פה בשבילך שוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*