לא יודעת מה ישלי :\
בבוקר הרגשתי חלשה ומסוחררת
ואז כל היום הקאתי
אני כל שניה בשירותים ישלי בחילות
לא יודעת ממה פיתאום וכאבי בטן וראש
ואין כדורים ניגמר ...
ואני לבד בבית עם דודה שלי שישי שבת
ואני מרגישה רע ועל הפנים..
כל שניה בשירותים מקיאהה😢
ברי?!
תרגישי טוב מתוקה
תנוחי
תשתי תה
ואל תזניחי ת'בריאות!
אוהבת אותך נסיכה שלי
מואהההההה
ברווווש ,
תרגישי טוב והחלמה מהירה מאמי שלייייי :]
תנוחי, ובאמת כמו שרגי אמרה תשתי תה..
שבת שלום בובי😊
ואיי בטח חטפת וירוסס
תנוחי מאמי
אל תהיי במזגן
ושמרי על עצמךךך😢
אל תעמיסי על עצמך יותר מדיי...
את בהריון מתוקה מזל טוב!!! 😁
חח סתם סתם נשמתיי תרגישי טוב מאמי !!!
רגינוש ורותם תודה יפות שלי אוהבת אתכן
ליאורי מאמי זה לא ניראלי וירוס כי יכול להיות בגלל הפיצה שאכלתי
והשוקו ..
מאז אני מריגשה מזה רע..
תודה יפה שלי
אוהבת אותך
QUOTE (מוריה16 @ 13/07/2007) את בהריון מתוקה מזל טוב!!! 😁
חח סתם סתם נשמתיי תרגישי טוב מאמי !!!
חחחח מוריה עדיין לא .
תודה מאמי שליייי
אה.ואי..:|
פיצה ושוקוו.. 😨
אמרתי לך לא לאכול בלילה אתמול נכון?.. 😊
תריגישי טוב!
אל תאכלי דברים כבדים מיידי
כדי שלא יהיה יותר גרוע
תשתי הרבה מים
וכמובן תה
ואם יש לך תה ירוק
הוא ממש עוזר
אוהבת אותך
ברי מאמי תנוחי תשתי תה
או משהו תשכבי לנוח אולי אחר תרגישי יותר טוב
יאא
מאמי תרגישי טובב
תנוחי הרבהה
ואיי מעניין למה
אולי יש לך וירוס
תשתי מרק ותאכלי אורז זה יעזור לך
תרגישי טוב מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגינוש חח לא פצה ושוקו ביחדדדד
פיצה אחכלתי באיזה 11 , 12 נראלי
ושוקו ב5 בבוקר ככה
וזה עשה לי מזה רע
יש לי בחילות בלי סוףף..
תודה לכולם אוהבת אתכם
יפה שלי,
תעשי איזה מקלחת טובה ,תשתי תה
ותנוחי הרבה !
אוהבת אותך!
תרגישי טוב נסיכתייייייייייייייי😊😊😊
ד"ש מסהר 😛
-שבת שלום-
חופה יפה שלי תודה נסיכה
מסרי לסהר בחזרה
אוהבת אותך כ"כ