כשמחפשים את האושר הוא בורח
כשמתאמצים לאהוב הלב שוכח
כשמחכים למשהו שוב שיגיע
תמיד יבוא דבר שיפריע
לומדים רק לקבל ושוכחים גם לתת
לא מעריכים כלום באמת
כששואפים למחר ושוכחים את היום
לא מתגשם שום חלום
והכי הכי חשוב מכולם
שמזלזלים במשהו הוא נעלם
שיהייה לכולם שבת מדהימה!!!
תהנו תעשו חייםם
ותשמרו על עצמכם...
אוהבת אותכם 3>





