פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי....

אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.

✍️ -anonimi- 📅 13/07/2007 13:02 👁️ 151 צפיות 💬 6 הודעות
זה ארוך, אבל זה ממש חשוב לי.. ובאמת, בבקשה תקראו את זה..

אז ככה:
אני ואח שלי היינו עד לא מזמן חברים ממש ממש ממש קרובים..
באיזשהו שלב, הקשר שלנו עבר משבר, והוא התרחק ממני.
איזה יום אחד הוא נשבר, והתקשר אלי (הייתי בטיול שנתי) ודיברנו על הכל,
והוא סיפר שהוא הדרדר לאנורקסיה (שאת זה כבר אמא סיפרה לי...) ושהוא התנשק פעם ראשונה (איזה תמים הוא היה..) ושהוא מנרגל קבוע..
כשהוא אמר הוא מנרגל, אז שאלתי אותו קצת, והוא אמר שזה כבר 2 וחצי שנים שהוא מנרגל איזה פעם בשבוע, אבל לאחרונה הוא יוצא כל לילה לנרגל.. ושאלתי מאיפה הוא משיג את הגחלים והטעם, הוא אמר שמערבים שגרים פה קרוב. אז שאלתי אם יש לו מושג מה מכניסים לתוך הטעם, ואם יש לו מושג שיכול להיות שהוא מנגרל סמים, אז הוא אמר שהוא סומך עליהם וששום דבר לא יקרה לו.
קיצר, ממש לאחרונה, הוא השתנה, הוא צועק על כולם, והוא מתעצבן מכל דבר, הוא לא מפוקס בכלל, הוא משקר מלא וחוזר בשעות מאוחרות ממש הבייתה.. בנוסף לזה, הפנים שלו השתנו, העיינים שלו כבר אדומות וממש נראה שהוא לא מעשן סתם נרגילה. אלא משו יותר מזה.. 😢

אתמול, היה לנו "קפה דילמה" באיזור שאני גרה, והלכתי. ודיברנו על משפחות שמגדלות את הילדים למשו מסויים, ואז הילד מתמרד, ובונה חומות בינו לבין המשפחה. האישה שהנחתה את הדיון, הביאה מקרה של חברה שלה שכתבה לה מה היא עוברת (הבת שלה יוצאת עד מאוחר עם חברים שהאמא לא מכירה וכשהאמא מתעניינת, הבת מתעצבנת שזה לא עניינה וכו'..), והיא שאלה אותנו, מה היא, בתור חברה של האמא, צריכה לומר לחברה שלה.. כי הרי, מצד אחד, היא יכולה להגיד שזה הגיל וזה יעבור, אבל מצד שני, אם הבת מתעסקת בסמים ומדרדרת ממש, אז אי אפשר לומר לאמא להתעלם ושזה יעבור.. כי הבת יכולה למות בדרך..

קיצר, הבוקר דיברתי עם אמא על ה"קפה דילמה", והיא אמרה כזה "אני כ"כ מרחמת על כל האמהות האלו שהילדים שלהם מתמכרים לסמים, נרגילות וכל הדברים האלו.." אז שאלתי אותה "תגידי, את באמת חושבת שבבית שלנו זה לא יכול לקרות?" ואז היא שתקה, ואחרי כמה דקות היא אמרה לי "הוא מנרגל משו, נכון?"
קיצר, היא הבינה מה קורה עם אח שלי פחות או יותר (שהוא מנרגל ושרוב הסיכויים שזה לאמ סתם מים..) והיא פשוט התחילה לבכות...

ועכשיו, אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי..
כי מצד אחד, אני מרגישה שדפקתי אותו. כי סיפרתי לה.
מצד שני, כבר לא ידעתי מה לעשות.. בעצמי הייתי במצוקה מזה.. כי הבנתי לבד מה קורה איתו.. וכבר לא ידעתי מה לעשות עם המצב.. כי זה חייב להיפסק.

דיברתי איתה, אמרתי לה שלא יצעקו עליו, כי זה סתם ימריד אותו יותר.. והיא ביקשה שאני ידבר איתו וירמוז לו שהורים שלנו לא מטומטמים.. אבל לתת לו להבין לבד שהם יודעים.. וגם להסביר לו כמה זה מסוכן.
אבל כמה שדיברנו, אני לא יכולה לדעת שבטוח היא לא תתפרץ עליו ותגיד לו שהיא יודעת והכל..
אם הוא ידע שהיא יודעת, ואם היא תספר לאבא והוא יתפוס עצבים מזה, הם יצעקו עליו, והוא יברח יותר.. ורק יעלם לנו מהבית לאנערף איפשהו..
וגם, אם הוא ידע שאני סיפרתי, הוא בחיים לא יבטח בי יותר. ואני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר בעולם..
אני לא רוצה לאבד אותו..
הוא הדבר הכי חשוב לי בעולם. ביום שהוא ימות, אני ימות איתו. רציני..

יש למישו רעיונות, עצות, משו?!
מאמי מה שאת עוברת בכלל לא קל
תאמיני לי בזה שבאת וסיפרת להורים שלך עשית את הדבר הנכון ביותר
את לא רוצה להתעלם מזה ואז מצבו יכל להיות יותר גרוע
ואת צודקת בצעקות זה רק יחמיר את הדבר
אז תדברי עם אבא שלך ככה זה לא צריך לקרות
אולי גם מהמצוקה של האנורקסיה צריך לטפל בזה
אולי זה הגורם הראשון
טיפלתם בעיניין הזה?
הוא עדיין בזה?
בכל מקרה, תנסי לגשש על מה קורה ומה הוא עושה
ולנסות לגלות מה עובר עליו
ומה הוא עושה
ואם לא צריך לעשות התערבות
לבד אי אפשר להתמודד עם זה
גם עם האנורקסיה
צריך עזרה מיקצועית
וזה עבודה מאוד קשה
ובכל מקרה את צריכה להיות בשבילו תמיד
ותנסי שוב להתקרב אליו
שידע שיש לו על מי לסמוך
בכל מקרה טוב שפרקת
ואם את צריכה אני כאן בשבילך תמיד
ואי בוובי אני מבינה שקשה לך..
נגיד ככה אני מעשנת ובאותו יום שאחותי גילתה היא רצתה ללכת להגיד להורים
ושנאתי אותה על זה צעקתי עליה שאם היא תגיד להם אין בניינו יותר דיבור וכל מיני
אבל ההורים שלי גילו לבד ולדעתי זה היה מעולה ככה לא הייתי צריכה להתחבא.
ולאכול יאמבה של מסטיקים וזה היה יותר נחמד ...
אז אני חושבת שכן עשית בחוכמה
QUOTE (chen-daskal @ 13/07/2007) ואי בוובי אני מבינה שקשה לך..
נגיד ככה אני מעשנת ובאותו יום שאחותי גילתה היא רצתה ללכת להגיד להורים
ושנאתי אותה על זה צעקתי עליה שאם היא תגיד להם אין בניינו יותר דיבור וכל מיני
אבל ההורים שלי גילו לבד ולדעתי זה היה מעולה ככה לא הייתי צריכה להתחבא.
ולאכול יאמבה של מסטיקים וזה היה יותר נחמד ...
אז אני חושבת שכן עשית בחוכמה
מאמי פה זה עיניין אחר
לא רק סיגריות
היא חושבת שזה גם סמים
וזה פי אלף יותר מסוכן=\
בן כמה אח שלך?

טוב שאמרת להורים שלך מה שאת יודעת. בקשר לאנורקסיה ההורים שלך חייבים לשלוח אותו מהר לטיפול לפני שהמצב שלו יתדרדר!!!! לא לתת לזה להמשיך.
אם אחיך מעשן נרגילה רגילה זה לא נורא, אבל הם צריכים להגיד לו שהם יודעים ולמנוע מימנו לצאת כי אם זה באמת סמים צריך לעצור את זה מהר.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 13/07/2007) בן כמה אח שלך?

טוב שאמרת להורים שלך מה שאת יודעת. בקשר לאנורקסיה ההורים שלך חייבים לשלוח אותו מהר לטיפול לפני שהמצב שלו יתדרדר!!!! לא לתת לזה להמשיך.
אם אחיך מעשן נרגילה רגילה זה לא נורא, אבל הם צריכים להגיד לו שהם יודעים ולמנוע מימנו לצאת כי אם זה באמת סמים צריך לעצור את זה מהר.
הוא בן 16 וחצי.
בסוף הם בכלל לא צעקו עליו. ובארוחת צהרים אתמול, איכשהו פתחתי את הנושא של חבר'ה שמדרדרים וזה, (רק אני והוא ואמא היינו בשולחן..) ואז איכשהו הוא התחיל לספר לאמא שלי הכל...
ואז אמא ואחשלי הלכו לדבר איזה כמה שעות טובות.. ואמא בכתה פול וחיבקה אותו וזה.. (מה שראיתי.. חח 😁)
ואז בערב, כשיצאתי איתו ועם חברים וחברות שלי ושלו, אז הוא סיפר לכולם שהוא החליט להפסיק.. וכששאלו למה, הוא אמר שזה בגלל אמא..
קיצר, אני ממש מקווה שהוא יחזיק מעמד.. ולא יתפגר ויחזור לזה.
אמא אומרת שזה בגלל שהוא ממש משועמם הרבה והחליטה שחייבים למצוא לו תעסוקה ליום, ועכשיו הורים שלי ממש מנסים לעזור, והוא נפתח פתאום לקבל עזרה והכל..
מה שהכי מוזר לי שהכל קרה כ"כ מהר..
כאילו, יום אחד זה היה הסוד של החיים שלי, היה נראה שבחיים הסרט הזה לא יגמר, ועכשיו הוא הבטיח לנסות להיגמל..
ברור שיש עוד הרבה דרך לפנינו, כי סכ"ה הוא כבר המון זמן מכור, אז יקח זמן להיגמל ממש, אבל לדעת שיש מבוגרים מעורבים ושהוא סומך על אמא, זה ממש הקלה לנפש.. 😁

אגב, לגבי האנורקסיה- הוא כבר לא אנורקס כמה חודשים, טיפלו בזה כבר. (נראה לי הוא עדיין בטיפול..)

קיצר, תתכוננו לפריקות שלי, כשהוא ישתגע מההיגמלות ואני לא יוכל לעשות כלום ואהיה מתוסכלת מהחיים שלי.. חח

וואי, אני כ"כ אוהבת אותו!! אין לכם מושג עד כמה!!
הלוואי שהוא היה יכול להבין את זה.. כי כמה שאני מנסה לשדר, הוא כזה מתעלם.. ולא מראה שהוא מפנים ומבין שהוא החיים שלי. ושאני אוהבת אותו יותר מכל דבר בעולם!!

גם אתכם אני אוהבת בלי סוףףף!! אהובים שלי 😁


אני מסכימה עם כל התגובות שמעליי
במיוחד עם התגובה הראשונה ועם זאת של אור
אני שמחה שהוא אחרי האנורקסיה
זאת מחלה זוועתית ונוראית😢
בעזרת השם הוא יצא מהכל כמו גדול
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך