חסר לי
זה כל-כך חסר לי
מתגעגעת לצליל
מתגעגעת לקול
מתגעגעת לקסם
מתגעגעת פשוט..:|
וזה חסר לי בצורה מטורפת
זה לא אהבה,זה לא גבר וזה לא יחסים
פשוט משו שאני מאוד קשורה אליו ..:\
רק אל תצחקו עליי.. 😢
זה תופים
:\ :\
מין תלות כזו ? סוג של תלות ?
QUOTE (Asaf_my_life @ 13/07/2007) מין תלות כזו ? סוג של תלות ?
אממ בשבילי זה מהווה הרבה בחיים..:\
הייתה תקופה מסוימת בגלל אדם מסוים שלא יכלתי לשמוע אותם
ועכשיו זה חוזר
ואני תלויה בזה
בלשמוע אותם
בלהרגיש אותם
לתופף..:\
אני מרגישה מפגרת
אבל הנגינה מביאה לי משו חזק בחיים..
רק עכשיו אין לי אפשרות לנגן ואיפה לנגן
יפה שליי דרך התופים את מוציאה את הרגשות
כמו שמשוררים מוציאים את המחשבות שלהם דרך השירים
הלוואי עליי לדעת לנגןן
ולמה שנצחק?
את מדהימה יפה שלייי
ואולי תנסי לחזור לנגן?
QUOTE (limaori @ 13/07/2007) יפה שליי דרך התופים את מוציאה את הרגשות
כמו שמשוררים מוציאים את המחשבות שלהם דרך השירים
הלוואי עליי לדעת לנגןן
ולמה שנצחק?
את מדהימה יפה שלייי
ואולי תנסי לחזור לנגן?
כן תופים זה כל-כך חשוב לי..:\
לחזור לנגן?!..
אחרי הבגרות במתמטיקה
אבל אני לא ידועת..:\
אני רוצה שוב לנגן,להוציא את כל הכאב שעברתי
אני לא יודעת איך להסביר לך את זה..
אוהבת אותך
אז תנסי
לאט לאט אפשר ללמוד
זה אפשריייי
מה אכפת לך?
חבל שתוותרי יפה שליייי
אוהבת אותךךךךךךךךךך
חנצ'וק?
לא סיפרתי לך ת'סיפור שהייתי בלהקה וזה...?..
סיפרתי לך זוכרת?. 😯
קיצור אני פוחדת שוב להתאכזב מזה
אוהבתת אותך בובי שלי
ליאורייי ?
לאט לאט אני אחזור
אבל זה צריך לבוא ממני ממש אבל
למרות שזה הכי חסר לי שבעולם
יש משו שמפריע לי..
אוהבת אותך נסיכה
אז תגלי מזה ותנסי להתגבר עליווו
אוהבת אותךךך
איתך תמידדדדדדדדדדד
ליאורי?!..
תודה
אוהבת אותך!!
כריסיי-תודה מותק
חולה עלייך!